Dubbelpost Benjigaming | Medlem ansökning [ade.m.]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Benjigaming

Medlem
Meddelanden
10
Reaction score
0
Vad är ditt namn i verkligheten? Benjamin

Vad är ditt discord namn? Benjigamin

Vad är ditt födelsedatum? 6 Juli 2011

Heter du samma på Discord som på Steam? Ja

Förnamn, efternamn och ålder på din karaktär: Benjamin kulbay 18 år

Hur skulle du beskriva din karaktärs personlighet i tre ord? snäll hjälpsam skojig

Bakgrund och framtidsplaner för din karaktär: Benjamin föddes i småland med sina föräldrar skilda. Benjamin drömde om att bli en polisnär han blev äldre.Varje dag hos sin pappa så lekte han tjuv och polis med sin farmor när hans pappa jobbade. Han visade stort intresse för polisen redan vid sin barndom. Varje natt och dag drömde han ompolisbilar och poliser. När Benjamin blev 8 år fick han kommain till polis stationen och det betydde mycket för benjamin. Denna dag då han blev 18 år gick han inte till polisens hemsida och ansökte (när jag är medlem)

Vad kan du bidra med till serverns RP? Jag kan bidra med en bättre miljö för alla spelare i unive RP. Jag kan RPA bra från min förra server somjag har avgått ifrån.

Vad innebär det att man kan/ska spela för motpartens vinst i ett scenario? spela för motpartens vinst i ett scenario innebär att man bidrar till att göra spelet roligare och trevligare för den andra spelaren

Har du någon gång brutit mot reglerna? Om ja, vad hände och vad lärde du dig av det? Har ej brytit en regel

Spelar du eller är du en aktiv medlem på någon annan svensk RP-server förutom Unive? Nej

Kan du ge exempel på några av serverns regler? RDM= random death match det innebär att man dödar någon utan en anledning, VDM=Vehicle death match att man använder en bil för att skada någon utan en före rp

Vill du berätta något mer om dig själv som du tror skulle vara relevant för din ansökan? Nej

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka