Nekad benjiboss1 | Ansökan till Staff [LUDDE]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

benjiboss1

Icke Medlem
Meddelanden
16
Reaction score
0
Vad är ditt namn i verkligheten? benjamin

Ditt discordnamn: pro beni#1072

Ange ditt födelsedatum 8 Februari 2008

Varför ska just du bli staff? jag tycker att jag borde bli Staff eftersom jag är kompetent vill testa på något nytt och ja e bra på hantera olika situationer. Jag är aktiv varje dag och gillar att hjälpa folk. Jag kan dessutom reglerna väldigt bra och känner mig självsäker. Jag kan dom flesta kommandon så jag kommer inte ha problem med att visa vad jag går för direkt Om jag får en chans att bli staff så kommer jag göra allt jag kan för unive så att vi kan bli bättre på unive svaga punkter som t.ex lalla Detta kommer jag att bevisa för er genom att sänka rpn o satsa mer på staff arbete. Jag känner dessutom några i i staff timat som jag vet att jag kan arbeta mycket bra med för att förbättra Unive. Om jag får chansen så kommer jag att visa för er att ja kan göra mitt jobb så bra som jag kan utan att vara korrupt alls Jag har inga problem med att vara ansvarig inom något utan kan tänka mig va allt. Ger du mig en chans så kommer jag att bevisa till dig att jag är tillräckligt kompetent.

Vad tycker du inte fungerar på Unive? Jag tycker att det som inte fungerar med Unive är den sociala rpn o Inte bara inom kriminella rpn utan den icke kriminella. rpn också Det blir inte så mycket långa samt roliga scenarion. Jag tycker att detta borde förbättras ganska mycket Detta vill jag hjälpa med. Jag vill att rpn ska bli mer rolig och mer förbättring för Unive än någon server som finns på fivem.

Hur ska DU, tillsammans med övriga Staff Teamet lösa problemet som du nämnde ovan? Ja kommer att lösa alla problem genom att på ett så effektivt jag kan o snabbt som möjligt och samarbeta med hela Staff teamet för bästa sätt att få alla problemen lösta.

Hur agerar man professionellt sin staff roll? Hur viktigt är det för dig att agera professionellt? Genom att visa respekt till alla och gör ett bra jobb genom att lyssna på vad alla säger o hjälpa till agera mer professionellt. Detta anser ja att jag skulle kunna bevisa o göra på bästa möjligt sätt.

Hur länge kan du vara aktiv på servern varje dag? Det beror på men kanske 2-8 timmer eller mer beroende på vilka dagar.

Hur länge har du spelat på Unive? Två år typ.

Har du tidigare erfarenheter som staff? Nej. Fast jag vet att jag kommer att vara tillräckligt kompetent att få chansen som Staff.

Vilka områden i staff teamet är du intresserade att jobba inom? RP, Support, Jobb, Kriminell, Donation, Servervakt

Finns det något område utifrån de ovanstående som du inte är beredd att jobba inom? Nej inte alls.

+++++Rep killen är mycket kompetent och föörtjänar en chanss som helper

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka