Accepterad Benji! | Ban Överklagan [320]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

1.benji

Aktiv Medlem
Meddelanden
370
Reaction score
65
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561199030330728/home

Ditt Hex-ID: 11000013fc7e568

Vad är din discord tagg? 1.benji

Vem var det som bannade dig? Limpis

Bild på banmeddelande: image.png

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? Jo för att om man ser det får hans perspektiv så kanske man ser att det finns en massa poliser runt omkring mig och jag väljer att göra allt jag kan för att ta mig ifrån platsen och de metoder jag använde kände jag var delvis bra men delvis negativt.

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Så här var det. Jag och mina kompisar i mitt gäng åker runt i en bil för att ha det kul med att åka runt och prata med folk. sedan väljer polisen att börja snacka med oss för att en av dom i bilen var troligen efterlyst. Så då kör vi där ifrån, de går några minuter innan vi ser en massa poliser komma emot oss. Så vi försöker ytterligare ta oss där ifrån och då pittar polisen oss så att vår bil nästan går sönder. Vi kör iväg men polisen hinner ifatt och vi försöker springa, jag blir tased och ställer mig sedan upp, från mitt perspektiv så ser jag inga poliser runt mig för att mina grafiker inte har laddat in så jag väljer att göra allt för att ta mig ifrån platsen och gör allt jag kan för att få med min polare eftersom att jag är prospect så jag gör allt som högre uppsatt säger till mig, annars finns risk till att jag får ett skott i min panna. Så han säger att jag ska bära han och ta en polis bil och köra där ifrån. Sedan så parkerar vi lite längre bort, jag rpar på att jag slår av hans handbojer med ett basebollträ. Han vill att vi tar polisbilen och kör iväg men jag säger nej utan vi klär av oss så polisen inte känner igen oss och vi springer där ifrån, jag trillar ner för en kant och på något sätt dör, men jag väljer då att revivea mig själv för att i min syn punkt så kan man orealistist dö från ett sådant fall. Så jag ressar rpar på att jag har ont och springer mot för att ta oss till mekonomen för att ta ut en bil och köra där ifrån. Sedan blir jag bannad.

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. I mitt perspektiv så begår jag inget regelbrott för att jag gör allt jag kan genom rp för att ta mig ifrån platsen för att min högre uppsatt säger åt mig och om jag inte lyssnar riskerar jag att få ett skott i huvudet. Så jag gör att genom rp för att lyckas ta mig där ifrån.

Ifall du har blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. jag har varit bannad 6 gng på unive tidigare under mina 1,5 år på unive. Har inte riktigt minnet kvar för att detta var under mina första månader när jag började rpa. Men har varit lite med att jag inte riktigt då haft samma kunskap om hur man rpar.

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Det jag hade kunnat göra annorlunda kan vara att jag t.ex inte hade tagit en polisbil utan att jag istället försök springa från platsen direkt samt att jag inte borde ha ressat efter fallet utan kanske istället användt rp istället för vad jag tycker är rimligt

Har du lärt dig någonting efter din ban? ja jag har lärt mig en hel del att om man inte verkligen har ett konsekvens tänk och tänker på vad ens handlingar leder till

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? Yes box

Senast ändrad:
Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka