Nekad ekeri36 | Ban Överklagan [William07]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

ekeri36

Medlem
Meddelanden
40
Reaction score
5
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561198165646778/

Ditt Hex-ID: 11000010c3dddba

Vad är din discord tagg? Ekeri36

Vem var det som bannade dig? William.07

Bild på banmeddelande: IMG_7805.jpeg

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? Skriver från mobilen därav jag inte la in bannmeddelande.
Jag vill säga att från mitt pov varför staff valde banna mig var för att jag fearp/powergaming/suntförnuft. Jag säger absolut inte du gjorde fel utan om man kollar i klippet så ser man jag sitter kvar i bilen rpar pp skadorna ”aj” o kan ju nt hoppa ut direkt efter en liten kollision. Polisen kmr fram till oss och vissa av grabbarna oppar ur och börjar spraya, Jag hoppar ut när ingen är nära vår bil eller oss av motpartern (polisen) Eftersom de skottas redan så väljer jag hjälpa grabbarna också för har inget och förlora är efterlyst samt att vi fritagit våran grabb från fångelset och kommer få människorov o massa annat. Detta i sin tur gör att jag hoppar ut när ingen polis är där vid oss i närheten och riktar.

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. De som hände var att vi fritog vår grabb men de blev nt enligt planen vilket wiliam vet om också allt var så förstört. Så allt gick snett jag säger nt vi gjorde fullt rätt eller polisen båda parterna gjorde fel. Så vi byter ut vår grabb mot kidnappade poliserna kör från platsen så långt vi kan sen så finns de spikmattor på vägen. Våra däck går sönder vi flyger upp lite på berget och detta är olika från olika POV. Väl där kommer 2 polis bilar o och riktar vissa av grabbarna väljer hoppa ut och skjuta dem i samma sekund men jag fortsätter sitta kvar för kan nt hoppa ut direkt efter en liten olycka incident ju. Så jag hoppar ut när ingne polis är i närheten och riktar och eftersom de redan skjuts så väljer jag hjälpa till grabbarna och skjuta och köra därifrån så snabbt som möjligt från platsen och byta bil samt kläder.

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Jag vill inte säga det var fel eller rätt men min psikt när de gäller fearrp och powergaming går och diskutera. Eftersom jag säger aj aj och jag sitter kvar för jag hoppar inte ut direkt efter en liten kollison utan jag sitter kvar jag gör ingenting. Jag ser grabbarna hoppar ut skjuter dem jag hoppar ut en av dem sista när ingen polis riktar. Jag känner att jag nt gjorde något fel när de gäller powergaming/fearrp. Hade inte grabbarna hoppat ut och skjutit så hade vi alla suttit kvar och polisen hade tagit oss eftersom dem riktar på oss. Ännu en gång säger inte du gjort fel bann eller något utan mera att detta är från mitt POV o åsikt angåendet det. Hade jag hoppat ut under skottscenariot medans de skjuts hade jag troligtsvis dött av skottanden för de flög skott höger och vänster. Måste ju värna om mitt liv också. Att sitta i bilen eller ställa sig utanför bilen med händerna uppe spelar inte så stor roll. Jag var sist ut ingen riktade på mig hoppar ut ser de skottas hjälper grabbarna tänker ju logiskt dem skjuter redan.Men förstår också varför dessa åtgärder togs för de såg så fel ut så säger inte emot för fem öre.

Ifall du har blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. Jaa förra alliansen hade blåljus på sin patent gängbil så jag råkade ha igång dem när jag tutade eftersom de var på samma knapp

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Att inte skjuta utan sitta kvar i bilen eller ba köra dörifrån när ingen polis är där eller försöka springa bort. Möjligtvis ställa mig upp med händerna uppe men hade nog dött av skottandet där.

Har du lärt dig någonting efter din ban? Jaaa mycket!!!

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? Jaaa såklart. in

Senast ändrad:
Tillbaka