Nekad BenjaminKarlsson | Ban överklagan [Eken]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

karlsery

Erfaren Medlem
Meddelanden
3,246
Reaction score
776
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561199152286620/

Ditt Hex-ID: 1100001470ccb9c

Vad är din discord tagg? BenjaminKarlsson#9645

Vem var det som bannade dig? Akam_P

Hur lång tid var din ban? 15 dagar

Var är du bannad? FiveM Servern

Vad står det som exakt anledning till din ban när du försöker komma in? Connection rejected by Philip320's server: Du har blivit avstängd för: kriminalitet utan kriminell roll ~Akam_P. Återstår: 14 dagar 23 timmar 56 minuter Vill du överklaga din avstängning? Gör det på unive.se

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? eftersom jag hade pistol och det är inget men får ha om man inte har krim roll det vet jag och detta va ett miss klick och jag är springis till några och dom säger att jag måste ha pistol men jag ska inte va springis längre till några och detta ska inte hända igen

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. jag va vid mitt hus och den av mina kompisar säger att jag måste ha en pistol på mig jag tar en pistol på mig och när jag skulle köra på min moppe så råkade jag tabba ut och skulle tabba in så stjöt jag med pistolen och det är ett miss tag och det ska inte hända jag kommer inte vara springis för mina pollare längre bara så ni vet

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. det va en rätt ban för det är mitt fel att jag har pistol på mig om jag inte har krim roll och detta ska inte hända igen jag kommer lägga pistolen i en buske långt ut och så hoppas jag att den despawnar

Hur många tidigare avstängningar har du? 3

Ifall du hade blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. min första banning blev jag bannad av att jag sa aj till min kompis efter jag blev skadad i bilen men det visade sig att dom inte hörde det
min andra körde jag från en plats för fort när vi hade krockat
min tredje sv abuse jag hade indragen sv och wl och banade en

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? 1 inte vara springis för några och verkligen inte ha pistol på mig om man inte har krim roll och detta ska inte hända igen bror

Har du lärt dig någonting efter din ban? yes att inte bära pistol på mig utan krim roll och detta ska inte hända igen

Har du läst våra regler? Ja

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka