Nekad Benjamin Eriksson | Whitelist ansökning [Kinesen]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Benjamin Eriksson

Icke Medlem
Meddelanden
13
Reaction score
0
Vad är din steam profil länk? https://steamcommunity.com/profiles/76561198420451147/

Vad är ditt namn i verkligheten? Benjamin

Vad är ditt discord namn? MonsterB1#0261

Vad är ditt födelsedatum? 4 Januari 2005

Berätta om din karaktär. Ali olofsson är för 2000 och är en kille som är ubvekst i en liten by där han har haft bröder som ville hålla honom utanför de kriminäla livet men Ali har altid viljat bli som sina stora bröder. Alls bror hade mycket problem med polisen redan när Ali va liten fick han se polisen ha in honom på fihör och sånt. Ali har altid mekat med sin brors bilar och sin mammas bilar för Ali har et t stor intresse för bilar så varje gång Alis bror åkte in så fiska Ali hans brors bilar så dom skulle va fina när han kom till backa men. Men när Ali va 15 så hände de något me alis bror som han fick reda på av en anan bror som Ali inte känner så bra för han är polis men han sluta jobba efter de som hänt och pratar me Ali och birätade att hans bror dog i en skottlossning. Ali va mycket ledsen ett tag efter de men han kom och tänka på att hans bror lär hon att inte va ledsen att bara se framfot och göra hans bror stolt och följa drömmar så Ali tog sin bros Nicklas och började sälja olika drågor och plantera för och få in mer pengar och kunna filsa fina bilar och hjälpa hans mor som inte mode så bra efter brorn dog så Ali fiska så familjen kunde klara sig men de hans mamma trodde va att han jobbade på en bil värdskta för de va där Ali jobbade inan han märkte att han inte orkar jobba över tid och känade mer på att sälja sina plantor. Men redan när Ali var 20 så hade en av hans bröder börjat jobba som plis och hans bor var sjuk och alvalig skadad så hon dog och Ali tog en flyg till en helt ny stad för att följa sina drömmar med att va krimenäl men inte va riktigt mot något eller med någon han gillar alla även om du är stor kriminella eller liten han hjälper hjärna till om de är någon som han litar på han är ofta orolig i fal någon ska råna han. Ali är väldigt om tänsam och har humor i bland men om de bihövs så kan han va väldigt alvalig och kärlek ful Mot dom som han har nära.

Varför ska just du bli whitelistad?
jag vill va whitelistad för att kunna spela Ali på de sät han är tänkt för. (Jag vill bygga up han som en kille som är lite ensam säljer plantor och längre fram kunna skafa ett Ljung som inte är mot någon om de inte bihövs men ha ett jäng som kan hjälpa andra och bara ha roligt ihop men om någon vill dom något på ett drygt set kan de blir lite bråk och då kan de blir lite små rp mellan dom.

Varför vill du just bli Whitelistad på denna server?
för de är den serven som jag har fastnat för just nu för de finns så många olika rpare som gör allt mycket roligare

Hur hittade du Unive? Jag leta efter en som va bra och hade många spelare så man kan nå sitt bästa rp på ❤️

Vad har du för mål med ditt rollspel? Just nu vill jag att Ali ska va en kille som hänge runt säljer plantor och gör lite små kriminella saker hjälper hjärna till och göra saker sen längre fram så vill jag ha ett eget jäng som inte är mot någon som kan hjälpa folk om de är någon de litar på och sånt (de är en bit in i rpt inan ett hjäng ska skapas men de är bara ett ksk) sen om de går som jag tänkt har jag tänkt att göra en plis som ska va alis bror som har åkt för att leta efter Ali för att försöka. Få hem han i gen. (Ksk)
Spelar du på någon annan server för tillfället? Ifall så är fallet, vilken? Jag har spelat på typ 3 men de är ingen jag spelat på nu just nu har jag all fokus här

Senast ändrad:
Tillbaka