Accepterad willboww | Medlem ansökning [Kevin Cow]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

willboww

Medlem
Meddelanden
107
Reaction score
4
Vad är ditt namn i verkligheten? William

Vad är ditt discord namn? Willbow0017

Vad är ditt födelsedatum? 24 Mars 2010

Heter du samma på Discord som på Steam? Ja

Förnamn, efternamn och ålder på din karaktär: Ali Johansson 28 år

Hur skulle du beskriva din karaktärs personlighet i tre ord? Kaxig. Rolig . Modig

Bakgrund och framtidsplaner för din karaktär: Ali Johansson. Ali växte upp i en förort i Stockholm. Hans familj flyttade till Sverige när Ali bara var 3 år gammal. Ali minns inte så mycket av när han tidigare bodde i Syrien men han har en aning om hur huset såg ut. Men trots detta så fick Ali en trygg och bra uppväxt av sin enastående mamma. Hans pappa lämnade honom när han var 9 år gammal. Trots detta trauma så var han stark och gick igenom skolan. Han fick dåliga betyg men kom ändå in på ett gymnasium. Efter 2 år så hoppade han av gymnasiet och började umgås med fel personer och snabbt drogs han med i små brott som snatteri eller röka på nån gång. Sedan eskalerade det. Ali åkte fast för grovt vapenbrott och satt ett fängelsestraff. Efter att han avtjänade sitt fängelsestraff så ville han inte vara kvar i det kriminella livet. Så han började leta efter nya jobb men han hittade inget som han verkligen gillade. Tills han började jobba på mekonomen. Då hade han hittat rätt men det fanns ett problem. Hans kriminella vänner började kontakta honom igen och tillslut så kom de till mekonomen och pistolhotade ali. De sa - om du lämnar oss så måste du betala ut dig med antingen 5 miljoner eller med alis liv. Nu har Ali ett jättesvårt val att välja. För han känner ändå kvar suget i kroppen av adrenaline kicken när man gjorde något. Tillslut så levde han ett dubbelliv och jobbade på mekko samtidigt som på kvällen var ute och gjorde dumheter som att råna folk eller sälja knark. Men det höll inte länge.. Så nu har han valt sitt gamla liv igen och nu är ali kriminell och går runt med pistol. Han känner att han alltid måste bära pistolen nu för att vara säker.

Vad kan du bidra med till serverns RP? Jag kan bidra med en karaktär med en intressant bakgrund som även har ett starkt mindset och vill inte förlora för någon. Jag gillar att skapa realistiska scenarier där både jag och andra spelare får utvecklas och ha kul tillsammans. Mitt mål är att skapa roliga och seriösa scenarion för alla som e inblandade.

Vad innebär det att man kan/ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Det menas att man inte bara ska spela för att vinna allting själv. man vinner och förlorar. Man ska göra så att scenariot blir så realistiskt för båda parterna som möjligt. Man måste förlora ibland också.

Har du någon gång brutit mot reglerna? Om ja, vad hände och vad lärde du dig av det? ja jag har fått kortare bans för lite olika småsaker men jag har lärt mig av mina misstag och har blivit mycket bättre på att följa reglerna sen dess. min första ban jag fick var för att jag inte rpade på bilkrasch. Jag körde hem med en vän och vi körde över de små broarna vid trygghansa ungefär o då körde jag först in i en soptunna och sen så kraschade jag mer. Jag tappade fokus och rollspelade inte. Nu var jag väldigt ny på servern när detta hände. Min andra ban var att jag gjorde emoten e mafia framför en polis och det var lite lalligt. min tredje ban fick jag för emote abuse. Jag lärde mig att det inte är värt det, även om det går snabbare att göra något. Det är inte heller rättvist mot andra spelare. pban. Det var meta gaming där vi skulle göra en ansökan i dc o då snacka vi igenom planen o sen skrev vi i DC ska vi göra de nu eller sen under scenariot. Efter dessa händelser har jag blivit mer noggrann med reglerna och är nu mer fokuserad på att spela på en hög rp nivå.

Spelar du eller är du en aktiv medlem på någon annan svensk RP-server förutom Unive? Nej

Kan du ge exempel på några av serverns regler? VDM . att andvända sitt fordon som ett vapen tillexempel köra över någon för att man är arg metagaming. det är att andvända information utanför spelet som inte karaktären vet om för att påverka något. rdm. Det är när man dödar utan anledning.

Vill du berätta något mer om dig själv som du tror skulle vara relevant för din ansökan? Jag har spelat på servern länge och varit kriminell, men efter en p-ban som så blev jag test medlem och sedan anticheat bannad och nu vill jag nu börja om och spela på högsta nivå utan att göra misstag. jag vill nu bli medlem och kriminell igen och fortsätta utveckla mitt RP. Jag vill vara en karaktär som alla blir glada av att se.

Vidare till muntlig intervju, du har 72h på dig att ta din intervju innan den automatiskt nekas. Lycka till!

Godkänd efter muntlig intervju. Din testperiod på 10 dagar startar nu. Välkommen till Unive!

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka