Accepterad sn00py | Medlem ansökning [eric_cool] (TOBBE)

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

sn00py

Icke Medlem
Meddelanden
18
Reaction score
2
Vad är ditt namn i verkligheten? Aron

Vad är ditt discord namn? snoopy20

Vad är ditt födelsedatum? 30 Mars 2007

Heter du samma på Discord som på Steam? Ja

Förnamn, efternamn och ålder på din karaktär: Ali murati

Hur skulle du beskriva din karaktärs personlighet i tre ord? Slug, hänsynslös, lojal.

Bakgrund och framtidsplaner för din karaktär: Min karaktär Ali Murati är 25 år gammal och han är en nyfiken och intressant person som är lite aggressiv men samtidigt positiv och rolig. Han gillar inte att joba med skolan men han gillar att vara ute med kompisar. Ali är föd i Albanien men flyttade till Sverige när han var 7 år gammal. Ali har ett stort intresse i bilar då hans pappa var en mekaniker och jobbade mycket med bilar. Ali var inte så bra i skolan för att han hängde med fel personer och drogs snabbt in i det kriminella livet. Alis pappa har inte varit där för honom i sin uppväxt för att han har behövt delta i ett krig emot Syrien. Hans pappa kom tillbaka efter Ali hade fyllt 8. Alis kusiner bor kvar i Albanien för att dem ville hålla ihop och vänta ut kriget.

Vad kan du bidra med till serverns RP? Jag kommer bidra med hög och seriös RP-nivå som jag gjort innan.
Jag gillar att skapa fett bra scenarion och respekterar både regler och andra spelare.
Min karaktär är genomtänkt och jag försöker alltid göra RP:t roligare för alla.
Jag är också bra på att läsa situationer snabbt och köra på ett sätt som gör allt mer verkligt.

Vad innebär det att man kan/ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Detta innebär att man ibland ska "förlora" ett scenario för att den andra parten också ska ha kul.
Det behöver inte alltid betyda att man förlorar helt – det kan också handla om att man till exempel inte bara kör iväg vid ett trafikstopp, utan stannar så att även polisen får en rolig upplevelse.

Har du någon gång brutit mot reglerna? Om ja, vad hände och vad lärde du dig av det? Jag har brutit mot regler tidigare när jag varit lat eller inte orkat RPa på skador. Jag är medveten om det och jobbar på att bli bättre, så det inte händer igen.

Spelar du eller är du en aktiv medlem på någon annan svensk RP-server förutom Unive? Nej

Kan du ge exempel på några av serverns regler? Powergaming handlar om att göra orimliga saker, som att ignorera skador.
Man ska alltid RPa på skador och göra det realistiskt. FearRP handlar om att spela realistiskt och faktiskt vara rädd om sitt liv.
Man kan inte bara springa mot någon med vapen eller spela oberörd när man är i livsfara. Sunt förnuft handlar om att agera på ett logiskt och realistiskt sätt, och att tänka på hur ens handlingar påverkar andra och en själv.

Vill du berätta något mer om dig själv som du tror skulle vara relevant för din ansökan? Nej

Senast ändrad:
Vidare till muntlig intervju, du har 72h på dig att ta din intervju innan den automatiskt nekas. Lycka till!

Godkänd efter muntlig intervju. Din testperiod på 10 dagar startar nu. Välkommen till Unive!

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka