Accepterad Benja | Chef-jobb ansökan [Vianor] [Melvinsoder]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Benja

Icke Medlem
Meddelanden
110
Reaction score
2
Vilket chef-jobb vill du ansöka till? Vianor Chef

Vad heter du IRL? Benjamin

Vad heter du på discord? Benja#3628

Hur gammal är du? 15 år gammal

Hur länge har du spelat på Unive? Sedan Maj 2021

Hur rollspelar du på servern? Laglig

Hur kommer du att utveckla jobbet? Min karaktär är en väldigt driven person som älskar att driva företag. Han älskar att se sina företag gå från att ligga på botten till att nå toppen. Jag kommer att utveckla jobbet på så sätt att det kommer att bli roligare och mer seriös RP både från köpare och säljare. Jag kommer att sätta olika krav på arbetarna för att hålla jobbet så aktivt som möjligt. Nu för tiden så ser jag knappt Vianor öppet överhuvudtaget, detta vill jag ändra på. Jag kommer som sagt att sätta olika krav, samt mål på arbetarna. Vissa av de kraven kommer exempelvis vara att man varje dag ska jobba minst en viss tid på jobbet (undantag kan ske). Och sätta olika mål som arbetarna kan sträva efter så att de har något mer att jobba för. Och detta "mål" kan till exempel vara en bonus eller annat. Och om vi ska prata lite OOC så vill jag även låsa upp den sociala RP:n som anställd på Vianor, det finns så många möjligheter till roliga, seriösa och bra scenarion som bilförsäljare. Jag kommer att göra Vianor till stadens populäraste företag samt en firma som ofta har öppet. Folk uppskattar en verkstad dom kan lita på, en verkstad som har öppet och välkomnar folket. Detta är vad jag främst kommer att utveckla på Vianor!

Vilka erfarenheter har du inom jobbet? Jag har sedan några timmar tillbaka varit arbetslös. Då jobbade jag inom Polismyndigheten. Jag jobbade här ett väldigt bra tag och därmed fått en stor erfarenhet inom att prata med folk. Jag tycker att jag själv är en väldigt social och pratglad person som gärna sitter i flera timmar och bara kan prata. Jag är väldigt skarpsynt så att jag har lätt för mig att se saker som andra lätt kan missa. Mitt liv drivs utav att se företag och annat växa från att ha varit på botten till att nå toppen. Det anser jag vara en väldigt bra drivkraft när man är chef på ett jobb som detta. Jag fick träffa ett antal Vianor arbetare inom min tid på Polisen. Jag fick lära mig väldigt mycket över hur dom arbetar och lite mer saker på djupet som kan vara bra att veta som arbetare på Vianor. Jag själv har väldigt lätt för mig att lära mig nya saker och att börja gilla personer för hur dom är. Jag har under hela mitt liv haft en väldigt stor passion för just bilar och att mecka och style:a bilar. Därför är detta som en bonus rena rama dröm jobbet för mig. Jag har sedan en lång tid tillbaka försökt få jobb här väldigt många gånger. Men dem har aldrig sökt anställda så fort jag kommit dit. Därför känns detta som mitt absoluta drömjobb. Jag kan nästan allt om bilar och har en riktigt bra smak på bilar. Tidigare i en annan stad tyckte folk att jag var så bra på att style:a bilar så att dem till och med betalade mig för att jag skulle göra det åt dom så som jag tyckte skulle vara snyggt. Mina mål med att bli chef här är att skapa ett sånt bra rykte om Vianor som möjligt. Att få folk att komma hit och veta att dom inte längre ska behöva stå flera timmar i kö bara för att fixa deras bil. Jag vet hur man gör och är väldigt bra på att marknadsföra. Jag brukar göra det utan att den jag pratar med ens märker att jag precis fört fram en diskussion om Vianor. Detta var mina erfarenheter sedan innan. Mer kommer jag säkert lära mig under min tid:).

Hur ofta kommer du vara inne? Så ofta som möjligt, antagligen 5-6 timmar per dag. Och mer vid helger och lov.

Skulle du fortsätta och spela på serven ifall du inte blir chef? Ja.

Spelar du för tillfället på någon annan server än Unive? Nej.

Har du läst våra Regler? Ja.

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka