Nekad Benja | Blacklist Överklagan [BG]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Benja

Icke Medlem
Meddelanden
112
Reaction score
2
Manuellt läge
Spelaren kunde inte hitta sin blacklist via sökfunktionen.
Uppgiven referens: Jag är anticheat bannad samt bannad på discord sedan snart 2 år tillbaka, så antar att det är en blacklist.
Portalen har skapat ett oidentifierat forumärende för manuell koppling.

Beskriv vad som hände från ditt perspektiv Från mitt perspektiv gjorde jag ett väldigt dumt beslut och använde fusk i form av wallhack, där jag kunde se boxar runt andra spelare. Jag minns inte exakt allt som hände precis innan jag blev bannad eftersom det var ca 2 år sedan, men jag vet att jag själv gjorde fel och att bannen var helt rätt. Jag var inte ens kriminell vid tillfället utan jobbade på Marja Lisas, så helt ärligt hade jag ingen riktig användning av fusket. Jag antar att jag bara ville testa hur det fungerade, vilket jag i efterhand förstår var extremt onödigt och dumt. Jag har spelat på Unive sedan 2021 och har alltid tyckt väldigt mycket om servern, så jag ångrar enormt att jag förstörde det för mig själv. Jag gjorde en banöverklagan för ungefär 8 månader sedan som blev nekad och blev erbjuden att betala mig in för 1990 kr, men vill ge det ett försök till eftersom jag verkligen saknar att spela på Unive och har inte de pengarna att spendera bara sådär. Jag är även bannad från Discord-servern. Jag skäms över det jag gjorde, ångrar det extremt mycket och har lärt mig att aldrig göra något liknande igen.

Tar du ansvar för det som hände? Självklart, det vara bara mitt fel.

Vad har du lärt dig sedan dess? Att det aldrig är värt det att fuska, det förstör bara för en själv men främst andra spelare. Vet hur onödigt det var och vill aldrig göra om det igen.

Varför ska vi ge dig en till chans? För att jag i snart 2 år har försökt få en unban och det skulle jag inte gjort om jag ville in och fuska och förstöra igen. Jag har en gång i tiden varit en trogen Unive spelare och började spela där 2021 fram tills 2024, med lite pauser då såklart. Jag saknar Unive och ert community och man kan verkligen säga att jag har lärt mig av bannen som nu varat väldigt länge. Det enda jag begär är en sista chans att få bevisa att jag har mognat och ändrats och att jag aldrig skulle få för mig att göra något liknande igen.

Har du bevis som stödjer din överklagan? Jag har ju lite tidigare nekade banöverklagninagr jag gjort som bevisar hur länge jag varit bannad, men mer än så behöver jag inte bevisa då det var jag som gjorde fel.

Har du läst och förstår reglerna? Ja

Förstår du att falsk information kan leda till ytterligare åtgärd? Ja

Hej,

Vi har granskat din överklagan noggrant. Med hänsyn till de tidigare incidenterna samt den bedömda risken för serverns trygghet och spelupplevelse har vi beslutat att inte häva din avstängning under normala omständigheter.

Vi kan dock erbjuda dig möjligheten att häva avstängningen mot en avgift på 1990 kr. Denna summa reflekterar den administrativa hanteringen samt de risker vi tar genom att släppa in dig på servern igen.

Detta erbjudande är slutgiltigt och går inte att förhandla. Om du inte är intresserad ber vi dig att respektera beslutet och avstå från att skicka in ytterligare överklaganden.

Med vänliga hälsningar,
BubbleGum
Unive Staff

Hej! Tack för snabbt svar. Hade gärna betalat om jag hade haft de pengarna men har tyvärr inte det. Går det inte att lösa på något annat vis alls? Det har liksom gått 2 år, har inte det någon betydelse alls eller någon chans för ett sista förtroende för att kunna bevisa att jag inte kommer göra något sånt igen?

Tyvärr inte. Vi kan inget göra. Fusk ser vi väldigt allvarligt på.

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka