Nekad Benja | Ban Överklagan [320]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Benja

Icke Medlem
Meddelanden
110
Reaction score
2
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561197972852201/

Ditt Hex-ID: steam:110000100c00de9

Vad är din discord tagg? benja554

Vem var det som bannade dig? anticheat

Bild på banmeddelande: sdgsdg.png

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? För att jag fuskade, vilket jag ångrar jättemycket nu. Gjorde en banöverklagan för 4 månader sedan och blev nekad, tänkte ge det ett försök till för vill kunna gibba på Unive igen. Har spelat här sedan 2021 och gjorde det dumma beslutet att fuska för ett år sedan, väldigt dumt gjort och jag skäms över det.

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Ja jag minns inte i detalj, men jag minns att jag hade sån här wall hacks så jag hade en box runt alla spelare. Helt ärligt så vet jag inte ens varför jag gjorde det, hade ingen användning av det då jag inte ens var kriminell, jobbade på marja lisas. Antar att jag bara ville testa och se hur det var, något jag förstår nu bara var dumt och jag ångrar det enormt. Jag är ändå någon typ av og på Unive för har varit med i några år nu och gillar genuint Unive riktigt mycket, har inte kunnat spela på Unive på över ett år, och saknar det som fan. Är även bannad på discord servern.

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Det var jag som gjorde fel

Ifall du har blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. Minns faktiskt inte i detalj. Klart att man har blivit bannad förut men det är isåfall småsaker. Det var dock en gång som jag blev blackad för jag betedde mig dåligt som staff, men blev unblackad av dig ett tag efter för att jag fick bevisa att jag hade blivit mognare och kunde sköta mig (detta var typ 2022).

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Inte fuska såklart, ångrar det extremt mycket.

Har du lärt dig någonting efter din ban? Yes! Inte fuska!

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? Såklart

Bytt till Fusk & Sabotage då den ej är felaktig!

Hej!

Jag kommer ge dig ett exklusivt erbjudande till unban, efter skadan som du orsakat på servern och även med tanke på riskerna så kommer vi att erbjuda en deal på summan 1990kr för en unban här på Unive. Om du inte är intresserad, vänligen skapa inte en ny överklagan. Det är inte förhandlingsbart det är detta som gäller

Detta kommer även vara det enda sättet att få bort din ban

Mvh cmail

Hej!

Jag kommer ge dig ett exklusivt erbjudande till unban, efter skadan som du orsakat på servern och även med tanke på riskerna så kommer vi att erbjuda en deal på summan 1990kr för en unban här på Unive. Om du inte är intresserad, vänligen skapa inte en ny överklagan. Det är inte förhandlingsbart det är detta som gäller

Detta kommer även vara det enda sättet att få bort din ban

Mvh cmail
Hej! Hade det varit möjligt att få Philip att svara på denna överklagan då det är han jag söker då det till en början var han som bannade mig, sen efter 6 månader gick det över till en anticheat ban. Förstår inte heller riktigt vad du menar med "skadan" jag gjort på servern? Jag hann sätta på wallhacks i några sekunder sen blev jag skickad, detta var för 1 år sedan. Har gibbat här sedan 2021 och har aldrig hört något liknande om att man ska behöva betala för att bli unbannad, vill helst att Philip svarar på denna överklagan då det är just en ÖVERKLAGAN på min ban som jag har gjort, ingen förfrågan om att betala mig in. Förstår inte innebörden av funktionen "ban överklagan" om det ska vara en summa i slutändan. Har varit bannad i 1 år nu, sätt mig på någon provperiod eller något så kan jag bevisa att jag sköter mig. Minsta lilla fel jag gör kan ni skicka mig permanent igen, vill bara ha en chans att bevisa att jag aldrig kommer göra något liknande igen, det är allt jag begär. Sorry om jag låter lite otrevlig när jag skrev detta, menar inget sånt, kan bara inte formulera mig på något annat sätt :)

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka