Nekad bengan/ferraro | Ansök till whitelist ansvarig [swiipe]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Bengan AB

Icke Medlem
Meddelanden
171
Reaction score
11
Användarnamn: bengan/ferraro

Vad är ditt namn i verkligheten? Adam

Hur gammal är du? 2005-12-21

Vad heter du på discord? AdaM#1558

Hur ofta kommer du kolla whitelist ansökningar? Jag kommer gå in och kolla till det på forumet varje dag och vara aktiv hela tiden kolla igenom massa WL ansökningar som är inskickade

Hur aktiv är du i discorden? Jag är aktiv varje dag i discorden och kommer vara beredd på om jag skulle få en Dm av någon som behöver hjälp med hur den t.ex. gör en WL ansökan.

Varför vill du bli whitelist ansvarig? Jag vill bli Whitelist ansvarig eftersom att jag ska kunna döma om folk blir godkända eller nekade på sin ansökan. Och för att folk inte ska springa runt och lalla ingame utan vara inne på servern och vara medveten om att man kan reglerna och vet hur man kör en seriös RP nivå på denna server. Jag vill även bli detta för att hjälpa andra för om de blir Whitelistade så kan de utveckla sig och bli t.ex. Staff eller servervakt.
Och även för att kunna vara medveten och stolt över att jag just har fått till en ny seriös spelare på Multistaden och jag såklart godkänner personens ansökan.

Varför ska just du bli whitelist ansvarig? Jag ska bli Whitelist ansvarig eftersom att jag är en kille som kommer vara aktiv varje dag på forumet och kommer att kolla noga på varje Whitelist ansökan som kommer in. Jag vet alla regler som krävs för att kunna vara en Whitelistad medlem på denna server och kommer vara riktigt hård med de reglerna. Jag kommer också vara väldigt aktiv i discorden med. Eftersom jag har två skärmar så kan jag kolla på forumet samtidigt som jag är aktiv i discorden så jag kommer kunna lösa mycket snabbt.

Spelar du på någon annan server för tillfället? Nej

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka