Nekad Bellaszy444 | Medlem ansökning [Ralle]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Bellaszy444

Icke Medlem
Meddelanden
4
Reaction score
0
Vad är ditt namn i verkligheten? Izabella wallin

Vad är ditt discord namn? Bellaszy444

Vad är ditt födelsedatum? 15 Augusti 2005

Berätta om din karaktär. Min karaktär heter Izabella Szymanski och hon är 19 år gammal med en önskan att bli en jätte bra brottsling men göra massa samtidigt. Hon växte upp i en liten ort i polen men kom till Sverige som 3 åring.

Izabella är skarp och snabbtänkt när det kommer till att agera i pressade situationer och hon vet alltid att hon har rätt. Hennes känslor är välkontrollerade, men hennes humör kan snabbt förändras om hon provoceras. Izabellas föräldrar är avvisande mot hennes drömmar eftersom de själva varit kriminella men vill inte att hon ska gå samma väg.

De visar knappt något intresse för henne bara för varandra. Så på grund av det flyttade Izabella hemifrån vid en tidig ålder för att klara sig på egen hand. Efter att ha levt på gatan i några veckor blev hon intagen av en grupp människor som visade sig vara erfarna brottslingar men hade hjärtat på rätt plats. Izabella kände sig lättad och inspirerad av deras livsstil och bad d om hjälp att förverkliga sina egna drömmar. Under deras vägledning lärde sig Izabella konsten att vara en framgångsrik brottsling.

Men en dag, medan Izabella befann sig hemma hos sina nya vänner, utförde några andra vänner ett bankrån som slutade i tragedi när de blev inblandade i en bilolycka och dog på sjukhuset. Trots sorgen och förlusten fortsatte Izabella att drömma stort och att sträva efter att bli en framstående brottsling. Hon kommer alltid vara tyngd med förlusten men hon vill inte att deras liv går till förgäves.

Vad kan du bidra med till serverns RP? Jag vill bli medlem på servern för att jag verkligen vill utveckla mitt rollspel. Att vara medlem öppnar upp möjligheter för mig att utforska olika karaktärsroller och göra mer spännande saker på servern. Det känns inte lika roligt att begränsas av att vara en vanlig användare och inte ha tillgång till alla funktioner och möjligheter som medlemskapet erbjuder. Jag ser fram emot att kunna vara en del av olika kriminella aktiviteter eller ha ett roligt jobb som skapar en levande och dynamisk spelvärld på servern jag verkligen uppskattar att spela på.

Vad innebär det att man kan ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Det är viktigt att komma ihåg att när du spelar, handlar det inte bara om att vinna eller uppnå makt och pengar, vilket kallas för "powergaming". Alla bör ha roligt och trivas i spelet, och det innebär att du också måste ta hänsyn till andras nöje och välmående. Spelet handlar om gemenskap och att skapa en positiv upplevelse för alla.

Har du läst och förstått serverns regler? Kan du ge exempel på några av dem? RDM - innebär att man dödar någon utan anledning. Combat logging - innebär att man går ut ur spelet mitt i ett pågående scenario. Copbait - innebär att du försöker få polisens uppmärksamhet.

Har du någon erfarenhet inom rollspel? Inte riktigt, har spelat några gånger nu och de börjat sitta men man måste alltid testa något nytt och öva. Sen kan alla bli bra på de

Heter du samma på discord som på steam? Nej

Vill du berätta något mer om dig själv som du tror skulle vara relevant för din ansökan? Inte vad jag vet. Detta är första servern jag varit inne på för har hör mkt bra. Så där av vill jag bli medlem.

Vidare till muntlig intervju, du har 48timmar på dig att ta din intervju. Lycka till

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka