Nekad Twixxx | Medlem ansökning [duden]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Vit.hjarta

Icke Medlem
Meddelanden
50
Reaction score
1
Vad är ditt namn i verkligheten? Yasmin

Vad är ditt discord namn? Vit.hjarta

Vad är ditt födelsedatum? 26 Augusti 2004

Heter du samma på Discord som på Steam? Ja

Förnamn, efternamn och ålder på din karaktär: Josefin Corazón, 26

Hur skulle du beskriva din karaktärs personlighet i tre ord? Snäll, omtänksam och rolig

Bakgrund och framtidsplaner för din karaktär: Josefin är ca 26 år gammal och är uppvuxen i Västerås med hennes familj och släkt som också bor där. När hon blev 20 så bestämde hon sig för att flytta till ”Stockholm/unive staden”där hon anser att det finns fler möjligheter och där hon kan uppfylla sina egna drömmar och få göra exakt vad hon vill. Hon har inte börjat jobba än och det börjar bli ont om pengar. Då träffar hon på massa kriminella personer och börjar jobba med dom genom att sälja och producera droger. Det var inte alls det hon hade tänkt men vi får se vad som kan hända i denna stad. Mina planer med denna karaktären är att hon ska vara kriminell och ha mycket kontakter för att snabbt få pengar på flera olika sätt men främst genom att gå med i ett gäng.

Vad kan du bidra med till serverns RP? Jag kan bidra med bra rp och eftersom att jag har rpat innan men nu kommit tillbaka efter en paus så kommer jag med bra rp nivå ifrån tidigare och det kommer att vara roligt med mycket skratt. Jag kommer också vilja lära andra som är nya till unive och kunna rpa på ett bra sätt och inte göra regelbrott. Jag kommer sedan att bli krim och gå med i ett gäng så det kommer att vara roligt för mig och för andra.

Vad innebär det att man kan/ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Det innebär att man inte alltid bara vinner i ett scenario t.ex. i ett skott scenario säger vi, då ska man inte bara skjuta ner motparten utan man måste tänka på att göra spelupplevelsen lite roligare genom att kanske förlora nån gång eller dröja lite på scenariot genom att kanske inte skjuta direkt utan att man åker efter varann och stannar och skjuter och kör efter varann igen. Ja det är nog mitt svar enligt mig.

Har du någon gång brutit mot reglerna? Om ja, vad hände och vad lärde du dig av det? Jag bröt emot reglerna suntförnuft och rdm. Ja sköt några utan nån bra giltig anledning.

Spelar du eller är du en aktiv medlem på någon annan svensk RP-server förutom Unive? Nej

Kan du ge exempel på några av serverns regler? Fear rp: att man inte värnar om sitt liv om man t.ex. har ett vapen riktat emot sig men väljer att inte ”vara rädd” eller reagera som om det vore irl. Power gaming: denna regel kan vara på flera olika sätt men det som jag tror sker mest är när man inte reagerar på sina skador om man t.ex. krockar med bilen i spelet eller att man förbrukar sina karaktärer på olika sätt. Vet inte ett bra exempel nu faktist men nått åt det hållet.

Vill du berätta något mer om dig själv som du tror skulle vara relevant för din ansökan? Nej

Nekad
Anledning: Indragen medlemskap 2025-05-26 du är välkommen att göra en ny ansökan 2025-06-02.

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka