Nekad Bektor | Ban Överklagan [LUDDE]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Bektor

Icke Medlem
Meddelanden
128
Reaction score
1
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/

Ditt Hex-ID: 110000104c80058

Vad är din discord tagg? Bektor_36

Vem var det som bannade dig? ICE

Bild på banmeddelande: Screenshot 2024-08-14 232057.png

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? Ja Ice banna mig för att jag prata med en medvetslös vilket man inte skall göra och kommer inte göra om det. Men tycker att ni får skriva upp tydligare på forumet vid reglerna om att prata med medvetslösa är en ban för det står ingenting om det.

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Det som hände var att vi var mitt i en skottlossning, vi lyckades skjuta ner en av de och när han låg där medvetslös så sa jag en mening till honom just för att han var medvetslös och inte helt död. Det sa jag just för att vi har ett stort krig och det ingår inom kriminalitet. Sen springer vi mot bilarna för att dra och då ser vi en av deras grabbar ta en kropp och vi tänkte åka efter och sen blev jag bannad mitt i scenariot.

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Jag tycker att min ban var felaktig eftersom det inte finns något på forumet som klargör att det skulle vara otillåtet att prata med döda kroppar. Om detta är en regel som ska följas skulle det vara bra om den kunde skrivas upp tydligare så att man förstår. Jag förstår dock att man kanske inte ska prata med döda/medvetslösa men i just det här fallet var jag osäker på den medvetslöses tillstånd. Hur ska jag veta om han var medvetslös eller död. Det är möjligt att han hade någon form av medvetande och jag tycker att jag agerade inom rimliga gränser. Jag tycker därför att min ban var felaktig och jag hoppas att ni kan se det från mitt perspektiv också.

Ifall du har blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. Jag har blivit bannad tidigare men inte haft en enda ban på 3 månader de flesta fikc jag när jag var ny och rpade icke medlem i över 1 halv årsen. Jag har spelat på unive i 3 år nu och blivit bannad 28 gånger varav 1 senaste 3 månaderna.

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Jag hade kunnat skippa att prata med den medvetslöse och tänkt ett steg längre. Det är något jag absolut kommer att tänka på till nästa gång. Samtidigt vill jag påpeka att jag har svårt att hitta någon specifik regel på forumet som säger att jag inte skulle få prata med medvetslösa på det sättet. Det skulle vara bra om ni skriver upp reglerna tydligare för att undvika missförstånd i framtiden.

Har du lärt dig någonting efter din ban? Ja det har jag gjort, men tycker att ni får skriva upp tydligare i reglerna vad som gäller. Men jag har absolut lärt mig ohc kommer inte göra om det.

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? ja

En regel som vi tagit upp oerhört många gånger, trots de bryter du mot den i högsta grad...

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka