Nekad Bektor | Ban Överklagan [Toris]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Bektor

Icke Medlem
Meddelanden
128
Reaction score
1
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/

Ditt Hex-ID: 110000104c80058

Vad är din discord tagg? Bektor_36

Vem var det som bannade dig? ICE

Bild på banmeddelande: Screenshot 2024-08-14 232057.png

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? Ja Ice banna mig för att jag prata med ett dött lik vilket man inte skall göra och kommer inte göra om det. Men tycker att ni får skriva upp tydligare på forumet vid reglerna om att prata med döda lik är en ban för det står ingenting om det.

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Det som hände var att vi var i en skottlossning och sen sköt vi ner en och då låg han medvetslös och då sa jag en mening till honom och sen mitt i scenariot så blir jag bannad i 6 dagar.

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Jag tycker att det var en felaktig ban då det inte står något på forumet om att prata med döda kroppar isåfall får ni göra det tydligare. Sen absolut man ska inte prata med döda lik kanske men vem säger att han var helt ur medvetandet.. Han kanske inte var helt död så jag tycker abvsolut att det var en fel ban

Ifall du har blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. Jag har blivit bannad tidigare men inte haft en enda ban på 3 månader de flesta fikc jag när jag var ny och rpade icke medlem i över 1 halv årsen. Jag har spelat på unive i 3 år nu och blivit bannad 28 gånger varav 1 senaste 3 månaderna.

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Jag hade kunnat skippa pratet med den medvetslösa. Och tänkt ett steg längre men samtidgt så kan jag inte hitta någon regel på forumet som säger att jag inte kan göra det. Men ska tänka på det till nästa gång. Lite surt att behöva vänta i 6 dagar.

Har du lärt dig någonting efter din ban? Ja det har jag gjort, men tycker att ni får skriva upp tydligare i reglerna vad som gäller. Men jag har absolut lärt mig ohc kommer inte göra om det.

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? ja

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka