Nekad BeetleJuice | Ban överklagan [Tedde]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

BeetleJuice.

Icke Medlem
Meddelanden
86
Reaction score
5
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561198028139830/

Ditt Hex-ID: 1100001040bad36

Vad är din discord tagg? BeetleJuice#7110

Vem var det som bannade dig? SCOTT.S.

Hur lång tid var din ban? 15 dagar men nu 11-12 dagar

Var är du bannad? FiveM Servern

Vad står det som exakt anledning till din ban när du försöker komma in? korruption inom yrke

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? För att jag erbjöd en kund om swish SOM JAG SKULLE TA PÅ MINA GRATIS TRIM JAG FÅR per vecka dvs 2st per vecka

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Jag var med en kompis vid auto o han skulle trimma sin bil. Jag har flera gånger trimmat hans bil sedan tidigare då det är tillåtet att ge sina gratis trim till en kompis om man inte vill spendera de själv. Men hursomhelst så ville ja ha lite pengar denna gången i swish. Han frågade va priset va för att trimma en bil o jag svarade det kostar ju”2,5mill” o så svarade han”a men vad e kompispris” då svarade jag tillbak 1,5 i swish och då sa han nae inte så mkt osv så sa jag” du vinner ju på det men det är dit val så ska du swisha eller inte nu. Men de slutade med att det inte blev nån deal där. Även ifall jag inte ens fick swish så fick jag en ban

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Jag förstår ifall han tror att jag jobbar svart men om han hade varit där från början så skulle han fattat. För jag får ju trots allt 2 trim om veckan som jag kan spendera på mina bilar eller någon kompis. Jag hade redan gett min kompis massa trim och tycker att han borde betala lite iaf det var därför jag erbjöd om swish. Men hursomhelst så ångrade jag mig väldigt mycket och skulle struntat att ens ta upp swish i de läget!

Hur många tidigare avstängningar har du? 6

Ifall du hade blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. Under den tid jag varit i serven alltså över 1 år och 3 månader så har jag åkt på många bans men jag kommer jag inte riktigt ihåg alla mina bans. Men en bann jag minns var när jag hade tagit en lång pause från fivem så kom jag tillbak och så använde jag /me rätt ofta eftersom jag var van med de men precis då så hade de införts nya regler så jag fick en bann för att jag använde /me för mycket

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Bara struntat att ta upp swish just där så ingen support eller nått tror att jag jobbar helt svart. Det hade varit mycket bättre att diskutera detta någon annanstans men såklart så ska man inte diskutera om swish överhuvudtaget

Har du lärt dig någonting efter din ban? Ja det har jag, jag kommer aldrig mer ta upp swish betalning även om jag inte fick pengarna så gjorde jag fel att jag ens började snacka om det

Har du läst våra regler? Ja

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka