Nekad BEETLE JUICE | Ban överklagan [Emi]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

BeetleJuice.

Icke Medlem
Meddelanden
86
Reaction score
5
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561198028139830

Ditt Hex-ID: 1100001040bad36

Vad är din discord tagg? BeetleJuice#7110

Vem var det som bannade dig? Nizze

Hur lång tid var din ban? 11dagar

Var är du bannad? FiveM Servern

Vad står det som exakt anledning till din ban när du försöker komma in? Grov power gaming samt sunt förnuft

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? För att jag körde alldelses för vårdslöst Och orealistiskt.

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Jag och min polare var vid auto trimmade min bil. EFter ja trimamde bilen så skulle vi köra race från autoexperten till piren. jag körde lite snabbt när vi var nära vid piren så jag han inte ta en sväng som lede till garaget vid piren så jag fortsatte köra och men då insåg jag att jag ar påväg mot pirens bro så jag försökte tvärnita men jag rull studsade ned från den lilla kullen till början av motorvägen.

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Detta var inte en felaktig ban. Jag snackade med nizze i support och förstod till 100% varför jag blev bannad. Först så trodde jag att jag blev bannad för att jag råkade dsynca in i en snubbe. Men iallafall så gjorde jag väldigt fel. för att det var helt orealistiskt av mig att köra som jag gjorde och det var mycket fel av mig att jag var så girig för att vinna racet så jag struntade i rpandet.

Hur många tidigare avstängningar har du? 6

Ifall du hade blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. Under den tid jag varit i serven alltså över 1 år och 3 månader så har jag åkt på många bans men jag kommer jag inte riktigt ihåg alla mina bans. Men en bann jag minns var när jag hade tagit en lång pause från fivem så kom jag tillbak och så använde jag /me rätt ofta eftersom jag var van med de men precis då så hade de införts nya regler så jag fick en bann för att jag använde /me för mycket

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? jag hade kunnat och försökt rpa mycket mer, genom att låtsas vara skadad. Ifall detta hade hänt igen så hade jag rpat genom att göra ljud som att jag fick ont i ryggen eller naken. Även kanske ringt ambulansen eller att göra /me lindrar bandage vid benet osv.

Har du lärt dig någonting efter din ban? Ja jag har lärt mig mycket under denna bann och ångrade mig väldigt mycket

Har du läst våra regler? Ja

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka