Accepterad beautyqueen98 | Ban Överklagan [Pongyman]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

beautyqueen98

Medlem
Meddelanden
28
Reaction score
4
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/id/melissab1998/

Ditt Hex-ID: 1100001199d799e

Vad är din discord tagg? arianaa123

Vem var det som bannade dig? Pongyman

Bild på banmeddelande: d66ceb475a394177a1500c5ff8fd6a42.png

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? För att jag gav en annan person mina bilar som han skulle ge till min andra karaktär eftersom att jag har funderat ett bra tag på att radera min krim karaktär då jag inte känner någon motivation till att rpa henne mer pågrund av saker som hänt in game.

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Det som hände var att jag gav några bilar till en person som skulle ge dem bilarna till min andra karaktär på grund av att jag har funderat ett bra tag på att radera min krim karaktär. Ibland känner jag att jag vill radera henne och ibland känner jag att jag kommer ångra mig något enormt då jag har rpat henne sen april 2023. Jag tyckte det var fel av mig att göra så i slutändan när jag fick veta att jag bröt emot en regel. Jag kommer aldrig göra så igen då jag inte vill vara bannad på grund av onödiga saker som är så enkla att inte bryta emot.

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Jag gjorde fel då jag inte riktigt hade läst om just den delen, jag har 100% läst alla reglerna men att jag inte kommer ihåg den biten att det inte är okej att göra så och jag kommer inte göra om det eftersom det är en sån enkel regel som är lätt och följa men att jag gjorde ett misstag, alla gör misstag nån gång i livet och av misstag så kan man förbättra sig.

Ifall du har blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. Jag blev bannad en gång för metagaming fast det egentligen inte var metagaming men staffsen trodde det i ett scenario men jag gjorde en banöverklagan och den godkändes direkt, dom trodde jag metagameade då jag skrev i OOC så dem trodde att personerna som hjälpte mig i scenariot att jag satt och skrev/pratade med dom att jag låg där fast det inte stämde då den personen inte ens var kvar i vår klubb och jag satt helt mutad i dc under scenariot.

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Jag hade kunnat göra de annorlunda genom att INTE göra som jag gjorde genom att överföra mina grejer mellan mina karaktärer. Jag hade kunnat tänkt igenom bättre att det inte riktigt är realistiskt och göra så eftersom du är inte direkt 2 människor IRL som du bara kan ge grejer till.

Har du lärt dig någonting efter din ban? Ja, genom att lära mig av mina misstag och göra det bättre till nästa gång och tänka igenom riktigt noga innan jag gör ett dumt beslut.

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? Ja

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka