Nekad Challe1015. | Ban Överklagan [Fille]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Rez

Icke Medlem
Meddelanden
16
Reaction score
0
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561199238462398/

Ditt Hex-ID: steam:11000014c2fbbbe

Vad är din discord tagg? coolcharlie10

Vem var det som bannade dig? Toris

Bild på banmeddelande: Skärmavbild 2025-06-09 kl. 12.10.49.png

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? De trodde jag fuskade

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Jag skulle gå in o spela me mina vänner så möts jag av en ban

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. den är felaktig, har inte fått några bevis eller något. jag tror nog har blandat ihop mig med ngn annan för mitt aim är verkligen it bra och de vet alla i mitt gäng o så. de vägrade även pc checka och om man vet vad man gör så har d inget med att ''radera filerna''.

Ifall du har blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. har blivit bannad 2 gånger under mina ungefär 5/6 månader här på Unive.

1: mild pwg (1 dag ban), då jag inte rpa nog på skador när vi snuddade en vägg. Och efter den bannen så har jag blivit mycket mer noggran med sånt
2:samt har jag blivit bannad för mild ooc (1 timme bann) och efter den bannen så har jag blivit noggranare att inte snacka ooc,

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? inget asså jag är ingen fuskare och det e orrätvisst att ni bannar folk som inte ens sitter med aimbot eller softaim

Har du lärt dig någonting efter din ban? nej, jag är ingen fuskare och detta är en fel ban, jag skulle uppskatta om ni skulle kunna kolla igen så ni verkligen bannat rätt person.

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? ja (bara så ni vet så blev jag utloggad från mitt andra unive konto så jag gjorde en ny dc bara för detta och ett nytt här men om jag blir unbannad ska det vara mitt vanliga discord konto (coolcharlie10)

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka