Nekad 1yosef. | Ban Överklagan [320]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

1yosef.

Icke Medlem
Meddelanden
41
Reaction score
0
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561199817611097/

Ditt Hex-ID: steam:11000016d74c75f

Vad är din discord tagg? 1yoseff och 1.yosef

Vem var det som bannade dig? ludde (ej staff)

Bild på banmeddelande: image.png

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? fusk, okej jag står för det, jag var en snorunge för jag gjorde det för det var grupptryck vilket mina "vänner" skrev t mig att använda det men nu sånna vänner försöker bara får mig att bli bannad och jag står för det för mina misstag.

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Regelbrott togs i Decemeber 2024 var jag inne på unive och använde mig typ av silent aim/aimbot vilket jag gick ingame och var i gänghuset och skulle se hur det var. Jag satte på något lock då jag lockade på mina två vänner vilket gick, sedan hoppade de support och då drog in LK040 in dom och förklarade för att de vill inte riskera bli själv bannade och därefter berättade de för en staff som hette LK040. Jag kom in i Support och därefter bad jag om ursäkt och jag visste inte om det trots att det är fel att ha aimbot på servern. Jag var ny krim och medlem och jag hade ungefär 8-13 bans och var ny i servern, därefter bannade LK040 mig pban. Jag bad om ursäkt och sa till dom att jag skulle inte använda det mer och skulle radera det men trots det var försent. Några dagar senare bestämde jag mig att göra en överklagan och se om jag kan få en till chans och spela på servern då blev den godkänt av LK040 ( kan visa i meddelande nedanför). Därefter bestämde jag mig att sköta mig och det är dags att aldrig göra så om igen.

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. ingen felaktigt ban men helt enkelt rätt ban, jag fick en chans av lk040 vilket han godkände min överklagan här https://unive.se/threads/1yosef-ban-Överklagan-lk040.234416/

Ifall du har blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. Jag har 13 bans och har tagit lärdom utifrån dom. Några bans är pågrund RDM, VDM, FearRP och alla de där bansen jag har tagit lärdom. Jag har fått en pBan tidigare vilket löste sig. Mina tidigare bans är en blandning av stora misstag som jag var en idiot för att bryta emot dom sedan har jag lärdom utav dom. Den största bannen är ju pågrund ut av denna för jag valde att ha silent aim/lock, vilket jag ångrar djupt. Det var ett otroligt dumt beslut som jag tog utan att tänka på konsekvenserna.

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Om jag kunde gå tillbaka i tiden hade jag gjort saker annorlunda på flera sätt. För det första hade jag aldrig använt silent aim/aim lock på denna servern. Jag hade istället tänkt på hur viktigt det är att respektera serverns regler och hur mina handlingar kan påverka både mig själv och andra i servern. Det är det viktigaste och att inte förstöra för andra utom att ha kul rp och spelupplevelse. Jag hade också tagit mig tid att reflektera över konsekvenserna innan jag agerade, något jag inte gjorde då.

När det gäller silent aim, hade jag kunnat hantera situationen bättre genom att aldrig använda det och bara spela rättvis.

Philip320, om du ser detta eller någon annan högtuppsatt. Jag är en helt annan person. Jag har tagit lärdom och valt att aldrig göra om detta. Jag har vuxit och blivit mognare. Jag var en snorunge när jag gjorde detta och det förstår jag mig till 100%. Jag vet hur viktigt det är att följa regler och bidra positivt till communityn. Det jag har gått igenom har faktiskt gjort mig till en bättre spelare och en bättre person. Hoppas ni kan ge mig en chans.

Har du lärt dig någonting efter din ban? Ja, jag har lärt mig otroligt mycket efter min ban. För det första så har jag lärt att inte bryta mot serverns regler och förstöra för andra, rpn och upplevelsen. Jag förstår nu att mina handlingar inte bara påverkade mig själv, utan även skapade problem för andra spelare och för serverns integritet.

Jag har också lärt mig att inte vara en idiot som har brutit mot reglerna och bli "cool" för att gå runt och ha silent aim och flexa det med sina vänner, vilket lät häftigt innan, men nu när jag märker det så är det inte coolt och man måste följa reglerna. Jag vet att jag har gjort fel, men jag ser det också som en möjlighet att växa och bli en bättre spelare och person.

Jag lovar på allt nu när jag tänker på det så kommer jag inte göra om det de jag gjorde som var jätte dumt inom att använda ett verktyg som kan förstöra för både mig, servern och comunityn. Allt jag begär är bara en sista chans ifrån dig 320.

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? ja

Senast ändrad:
ni ledning som ser detta, jag är en jävla idiot eller sån snorunge som tog emot grupptryck vilket laddade ner ett fusk som gav mig ett "fördel" inom att bryta reglerna och använda det i gänghus bara för jag tycker det är "coolt" och att bryta regler, jag fattar fine. jag har lärt mig nu att aldrig göra om det och står för mina misstag. jag hoppas ni kunde läsa hela min överklagan

om ni är villig att ge mig en chans och sista jag gör så åker jag ut i servern för gott och det kan ni garantera eller nekar ni om ni nt tkr det men som sagt jag står för det och ber mycket om ursäkt

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka