Nekad bayan1337 | Medlem ansökning [Pipplarsson]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

bayan1337

Icke Medlem
Meddelanden
3
Reaction score
0
Vad är ditt namn i verkligheten? Liam Bayard

Vad är ditt discord namn? baayan#9225

Vad är ditt födelsedatum? 16 Januari 2007

Berätta om din karaktär. Min karaktär heter Cristiano Lake och är 24 år gammal. Han är en glad och väldigt positivt tänkande kille, men skulle det hetta till så kan han bli väldigt arg och upphetsad. Hans största intressen är att meka med olika typer av fordon så som bilar, mopeder, mc osv. Han gillar även att hänga mycket med sina Kompisar på sin fritid. Han har sitt ursprung ifrån Amerika men han flyttade till Sverige redan vid 2 års åldern med sin Pappa Jake, Mamma Elijah och sin Lillebror Theodore. Både hans pappa och mamma är födda och uppväxta i Amerika i ett väldigt rikt och fint område så pengar har aldrig varit ett hinder. Nu så har Cristiano växt upp och flyttat hemifrån och skaffat sig en fru vid namn Kristin och dom har det väldigt bra men det kan bli lite stökigt för Cristiano när han är ute med sina kompisar på fritiden.

Vad kan du bidra med till serverns RP? Jag har en helt okej uppfattning av RP och har spelet de ganska mycket och har läst på reglerna noggrant så jag kan dem. Jag kommer ha en bra och god attityd och kommer bjuda på många roliga och spännande stunder.

Vad innebär det att man kan ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Att man gör så att spelandet blir roligt för båda parterna och inte bara för en part. I stort sett att alla ska ha det roligt på servern och inte bara en eller några.

Hur hittade du Unive? Jag hittade Unive genom att jag kollar mycket RP på youtube och har fått se många youtubers spela på denna servern och tycker att det är en bra RP nivå och en rolig server. Sen har jag även några kompisar som har tipsat mig om att denna servern är bra.

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka