Nekad Cristiano kudadu | Medlem ansökning [Yro]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Cristiano kudadu

Icke Medlem
Meddelanden
17
Reaction score
1
Vad är ditt namn i verkligheten? olle

Vad är ditt discord namn? lalllen#4260

Vad är ditt födelsedatum? 1 Januari 2005

Berätta om din karaktär. Min karaktär heter Cristiano Kudadu. Han är född och uppvuxen i Ohio USA. Cristiano hade det tufft som liten, hans mamma var arbetslös och hans pappa jobbade som skoputsare. Cristiano fokuserade mycket på fotboll redan som 7 åring började han spela. Hans föräldrar hade inte råd för att ta han till skolan eller till nån fotbolls träning så han var tvungen att träna på egen hand. Han blev väldigt duktig och gick med i ett portugisiskt fotbolls lag som hette fortnite klub fc. Det började även gå bättre för hans föreldrar. Hans mamma fick jobb på Microsoft och hans pappa blev delägare på Amazon. Han spelade i Fortnite klub fc tills han 19 och utvecklades mycket och signade för manchester United. Han spelade där i 10 år på den tiden vann han 4 Champions League och 2 Ballond diors. Men sedan fick han flytta till Spanien då han blev signad av Real Madrid. År 2017 var det hans bästa år han vann 4 ballon dior och 4 Champions League men tyvärr blev skadad när han blev 38 och var tvungen att gå i pension. Så han gav upp och flyttade till Unive för att där var det massa med professionella lag så Cristiano kudadu ville fortsätta sin karriär genom att bli tränare för att Cristiano Kudadu hade verkligen bra spelförståelse och spelade fotboll länge, så han blev tränare för UNIVE FC och där hjälpte han de vinna allsvenskan och till och med champions League, Cristiano blev glad han har lyckats att hjälpa sitt favorit lag sen han var liten men nu strävar Cristiano en förändring kanske bli en polis eller ta de lugnt i Unive staden.

Vad kan du bidra med till serverns RP? jag skulle kunna bidra med mycket till servern genom att försöka förbättra rp:n så mycket som möjligt. Jag kommer hålla en hög och seriös rp nivå och vara mycket aktiv. Detta kommer också göra jobb rpn högre och jag kommer bidra med många roliga och bra scenarion. Jag kommer också vara snäll och ödmjuk mot alla och följa alla regler i eran server. Jag kommer komma med god stämning och hjälpa alla i servern som har precis kommit in. Jag kommer alltid komma med med min bästa sida oavsett vad som händer. Jag kommer försök göra spelupplevelsen bra för alla genom att inte bara tänka på mig själv utan också på andra i servern så att de ska tycka det är roligt. Jag kommer också vara trevlig mot alla Staffs oavsett om de bannar mig samt alltid respektera deras åsikter.

Vad innebär det att man kan ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Man ska inte bryta regler för att vinna scenarion det skall vara lika kul för båda parter och man ska inte bara spela för att man själv ska vinna. Man ska inte vara självisk och inte försöka alltid vinna det viktiga är att alla servern ska ha kul oavsett vad som händer i scenariot. Jag ska alltid uveckla min rp förmåga aldrig stanna på samma nivå. Tex i en biljakt med polisen så måste det inte vara så att man kommer undan utan man kan bli gripen och ändå göra det till ett roligt scenario då får polisen också ett kul scenario och dom andra. och om du t.ex blir rånad ska du inte alltid tänka på ge hämd, man ska skapa roliga sceanrion och att det är roligt för båda.

Har du läst och förstått serverns regler? Kan du ge exempel på några av dem? Ja, jag har läst alla regler som till exempel RDM och det står för random death match och det är när du dödar någon utan anledning eller sceanario, cop bait är när du försöker få polisen uppmärksamhet genom att drifta framför de osv. Sunt förnuft är vädigt viktig det är att du ska tänka efter med en realistisk tanke som du skulle göra i verkliga livet. VDM är när du använder ditt fordon som vapen för att t.ex döda någon eller försöka vara jobbig. Fear rp är att du ska värna om ditt liv som du skulle i verkligheten, t.ex om någon riktar på dig ska du lyssna på gärningsmannen och försöka få dig ut situationen.

Har du någon erfarenhet inom rollspel? Ja, jag har spelat väldigt länge på servern tills jag slutade och nu vill jag komma tillbaka och ha det roligt med mina vänner och andra på servern.

Heter du samma på discord som på steam? Nej

Vill du berätta något mer om dig själv som du tror skulle vara relevant för din ansökan? jag är snäll och jag kommer försöka hjälp alla i servern.

Nekad.
Anledning: ser på logsen att du inte har blivit unbannad igen. Utan du har blivit unbannad när han wipade alla bans. Så du får göra en banöverklagan när den är godkänd får du ansöka igen om 7 dagar efter de

Du får ansöka igen om 7dagar. Lycka till nästa gång!

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka