Accepterad BATMAN1123 | Medlem ansökning [Krato]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

BATMAN1123

Icke Medlem
Meddelanden
3
Reaction score
0
Vad är ditt namn i verkligheten? lennox

Vad är ditt discord namn? 𝐵𝒜𝒯𝑀𝒜𝒩

Vad är ditt födelsedatum? 10 Januari 2010

Heter du samma på Discord som på Steam? Ja

Förnamn, efternamn och ålder på din karaktär: Malco petterson 25år gammal

Hur skulle du beskriva din karaktärs personlighet i tre ord? trevlig,snäll,stark

Bakgrund och framtidsplaner för din karaktär: malco är en kille från mora växte upp utan sin mamma som dog när malco var 3 år. vid 14 åring började malco att skippa skolan och beblanda sig med kriminella. vid 15 år började han jobba för kurdiska räven och gick inte i skolan sen en dag så får malco ett uppdrag av räven att han ska leverera ett vapen till en person i vansbro men blir stannad av polisen på vägen dit, han blir tagen när dom hittar vapnet i bilen gömd under sätet. malco fick 3 års fängelse för grovt vapen brott nu 2025 malco är ute från fängelset 25år gammal har han börjat jobba på en verkstad i malung och har lämnat de kriminella livbet bakom sig.

Vad kan du bidra med till serverns RP? bra rp roliga scenarion strikt rp

Vad innebär det att man kan/ska spela för motpartens vinst i ett scenario? du ska inte alltid spela för att du själv ska vinna t.e.x de är en skottlosning och jag är väldigt bra på att skjuta men med flit missar jag några skott för att motparten ska kunna vinna. du ska spela för alla inte bara för dig själv

Har du någon gång brutit mot reglerna? Om ja, vad hände och vad lärde du dig av det? jag har brutit mot regler och har då åkt på ban så jag har tagit lärdom av de bans jag har fått att inte göra samma sak igen och tänka mer på reglerna och hur rp blir

Spelar du eller är du en aktiv medlem på någon annan svensk RP-server förutom Unive? Nej

Kan du ge exempel på några av serverns regler? NLR du får inte komma ihåg vad som hände om du skulle dö i ett scenario. RDM du får inte döda elle slå nån om de inte finns ett bakom liggande scenario. vdm du får inte använda din bil som ett vapen i scenarion. SUNTFÖRNUFT du ska tänka på vad du gör t.e.x du åker 300kh igen ett bostads område där de är folk som är ute och går gör man inte IRL

Vill du berätta något mer om dig själv som du tror skulle vara relevant för din ansökan? nej

Vidare till muntlig intervju, du har 48h på dig att ta din intervju innan den automatiskt nekas. Lycka till!

Godkänd efter muntlig intervju. Din testperiod på 10 dagar startar nu. Välkommen till Unive!

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka