Nekad Kevin222kev | Medlem ansökning [Krato]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Kevin222kev

Icke Medlem
Meddelanden
4
Reaction score
0
Vad är ditt namn i verkligheten? Kevin Ram

Vad är ditt discord namn? kevin222kev

Vad är ditt födelsedatum? 28 Augusti 2012

Heter du samma på Discord som på Steam? Ja

Förnamn, efternamn och ålder på din karaktär: Kevin Ohlson och han är 20 år

Hur skulle du beskriva din karaktärs personlighet i tre ord? busig rolig ansvarsfull

Bakgrund och framtidsplaner för din karaktär: Kevin Ohlson är en kile i 20-årsålden som vuxit upp i en helt vanlig familj där han tidigt lärde sig att ta ansvar, även om han alltid haft en busig och humoristisk sida. Han har ofta varit den som får andra att skratta, men samtidigt den som ställer upp när det verkligen behövs. Kevin har jobbat lite olika småjobb tidigare och har en målmedveten vilja att bygga upp ett stabilt liv för sig själv. Framåt drömmer Kevin om att hitta ett yrke där han kan kombinera ansvar med frihet – kanske inom service, mekanik, polis eller något där han kan utvecklas och göra skillnad. Han vill skapa ett bra rykte i staden, träffa nya mäniskor och bygga upp både kontakter och möjligheter. Även om han iblamd hamnar i busiga situationer har han en tydlig riktning i livet och siktar på att bli en person som andra kan lita på.

Vad kan du bidra med till serverns RP? Jag kan bidra med ett engagerat, seriöst och respektfullt RP där jag sätter helheten och andra spelare i fokus. Jag gillar att skapa situationer som är roliga, oväntade och samtidigt realistiska. Med min karaktär Kevin Ohlson, som är både ansvarsfull och busigt charmig, kan jag erbjuda varierat RP – allt från vardagliga möten och sociala interaktioner till mer djupgående storylines som utvecklar både min egen och andras karaktärer.

Jag strävar efter att hålla ett konsekvent och trovärdigt RP, följa reglerna, samt se till att alla som deltar i situationer med mig känner att de får bra och kvalitativt spel. Mitt mål är att bidra till en levande servermiljö där RP känns naturligt, kreativt och roligt för alla.

Vad innebär det att man kan/ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Att spela för motpartens vinst innebär att jag inte alltid sätter min egen karaktärs fördel först, utan låter scenariot utvecklas på ett realistiskt och roligt sätt för båda parter. Jag accepterar när min karaktär förlorar, misslyckas eller hamnar i en sämre position om det är rimligt i situationen. Det handlar om att bidra till bra RP och skapa möjligheter för andra spelare, inte bara försöka “vinna” scenarion.

Har du någon gång brutit mot reglerna? Om ja, vad hände och vad lärde du dig av det? ja de har jag jag har VDM en gång men de va när jag va ny men han körde på mig och sen så blev jag arg och körde på han då dog han men jag har lärt mig att inte göra de

Spelar du eller är du en aktiv medlem på någon annan svensk RP-server förutom Unive? Ja

Kan du ge exempel på några av serverns regler? man får inte VDM som betyder att man kör på en med ett fordon. Man får inte RDM som betyder att man dödar någon utan anledning.

Vill du berätta något mer om dig själv som du tror skulle vara relevant för din ansökan? Jag är en lugn och respektfull spelare som alltid prioriterar bra RP framför att “vinna” situationer. Jag gillar att skapa storylines som utvecklas över tid och tycker om att samarbeta med andra för att bygga upp en levande och realistisk stad. Jag är lätt att kommunicera med, följer reglerna noggrant och tar gärna konstruktiv kritik om det behövs. Mitt mål är att bidra positivt till communityt och vara en spelare som andra känner att de kan lita på i alla typer av scenarion.

Hej!
För att vi ska kunna granska din ansökan, så får du inte vara aktiv deltagare på en annan Svensk RP-server.

Du har 24timmar på dig att besvara detta meddelande och meddela om du vill fortsätta på endast Unive eller gå vidare till en annan server.

Nekad.
Anledning: Du har ej kompletterat din ansökan i tid.

Du får ansöka igen om 24timmar. Lycka till nästa gång samt se till att du får med punkterna i meddelandet ovanför.

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka