Basse2 | Gäng ansökan

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Basse2

Medlem
Meddelanden
25
Reaction score
1
Vad ska gänget heta? Bratva

Vad är ditt discord namn? Panzerwagen#0319

Vad heter du i verkligheten? Wilmer Pålsson

Ditt födelsedatum: 22 December 2007

Hur ofta kommer du vara inne? Jag spelar varje dag och har inget liv... Dem dagar jag inte kommer vara inne är om jag spelar airsoft på lördagar 09:00-16:00
annars kommer jag vara aktiv och göra mitt bästa.

Hur många timmar har du på Fivem? 184 timmar

Berätta om din karaktär: 0-3 år Föddes med navelsträngen 2 varv runt halsen ingen direkt fara dem tog hand om det bra. 3-7 På dagis var han en ganska lugn unge men stod upp för sig själv om det behövdes men var ganska lugn. 7-12 Började i skolan och var en ganska bra elev han fick stadiga c från F-3 men från 3-6 höjde han sina betyg stort. Efter som han hade dysleksi fick han mycket stöd av en hjälplärare som han lärde känna väldigt bra och fick en stark relation med. 12-16 När han hade börjat i 7an så sa skolledningen att på högstadiet har vi inga hjälplärare. Han blev allt sämre och sämre i skollan i 8an fick han F i 3 ämnen och sedan i 9an så blev allt sämre han slutade bry sig, hoppade över skoldagar och hamnade med några skumma typer. När han sedan slutade 9an så hamnade han i stora kriminella gäng som sysslade med drog handel och illegala vapen. 20-25 Han fortsatte med kriminell aktivitet och blev tagen av polisen vid en dråg försäljning och satt i fängelse 2 år. När han kom ut så flyttade han till Malmö. Där blev han direkt inblandad i mer kriminell aktivitet. ett år senare fick han en flickvän som han bodde med i 2år tills dem gjorde slut när hon fick reda på att han var inblandad i kriminell aktivitet. 25-32 Efter ett år till åkte han in i fängelse igen för illegala vapeninnehav. Han satt fängslat i 3 år. Efter det försökte han skaffa ett nytt liv och bli en bättre människa. Det gick sådär eftersom han inte kom in på ett gymnasium efter högstadiet. Han hade dålig lön och pengar knappt till mat och hyra. 3 år senare och nu är han 32 år han bestämde sig för att flytta denna gången var det till UNIVE och här är möjligheterna oändliga. 32-32 Nu har Bengt bott i unive ett tag och kan inte hållas tillbaka han går allt närmre och närmre kanten till sina gamla kriminella vanor snart finns det inget som stoppar han. Han längtar efter adrenalin kicken i hans gamla yrke. Han saknar vapenstriderna bankrånen och drågerna. Han tjänar lite pengar och klarar det snart inte mer han måste skrapa bort pengar för att ens ha råd med hyra inte minst mat. Bengt trodde det skulle ble bättre i Unive men han hade helt fel och om han bara viste hur hans liv skulle vända. Han har helt fallit och är snart tillbaka i sina gamla kriminella vanor... Personlighet: Han är rent av sig en ganska lugn människa som gör lite dåliga beslut. När han har bestämt sig för att göra någonting så gör han det han är väldigt envis. Han är inte heller rädd för att göra vad som krävs i en liv och döds situation. Favoritfärg: Hans favorit färg är röd och svart både kombinerat eller var för sig. Favoritmat: Hans favorit mat är oxfilé. Intressen: Hans intressen är vapen han är fascinerad av hur dem fungerar på en teknisk nivå och hur dem är byggda. Känslor: Han är ofta en väldigt glad kille så länge det inte har varit en dålig dag för då kan han ge helvete och lite till.

Varför ska just du få starta ett eget gäng? Jag vill starta ett eget gäng för att jag anser att gänget jag är i nu inte sköts på rätt sätt jag som vice boss måste göra allting inom gänget medans vår boss är mest inaktiv. Problemet med vårat gäng är också att det finns väldigt många nya spelare till FiveM och därför anser jag att vi inte kan ta gänget till des fulla potensial. Efter som dessa felen har blivit reflekterade på mig vill jag göra mitt eget gäng för att göra alla dessa saker som är fel med ett gäng och som jag tycker är orättvist mot alla som är i gänget. Med det sagt jag vill ta alla dem felen i ett redan existerande gäng och fixa dem för den bästa upplevelsen för mig och dem andra medlemmar som kommer finnas i mitt gäng.

Har du några med dig från start med gänget? Ja jag har förberett vice boss Basse#9619 och dmg anton `jonas#1396

Vad tänker du att gänget ska ha för roll i staden? Efter som gänget heter Bratva Rysk maffia så kommer dem ha en plats i toppen av servern dem rikaste och dem med mest integritet och stil. Detta menas med att vi kommer vara arroganta kraftfulla och dem som bryr sig mest om reputation på hela servern. Vi kommer vara folk med stil vi kommer försöka vara så långt bort från polisens radar medans samtidigt framstå som det största gänget i den kriminella undervärlden. Vi kommer byggas från inget till något utan att polisen ska veta något vi kommer vara kända genom staden och vara män av våra ord som sagt vi bryr oss väldigt mycket om vårt rykte det menas att vi inte tolererar att ljuga för någon vi har bestämt något med men det menas också att om vi blir lurade eller att någon ljuger för oss kommer dem simma med fiskarna.

Vilka erfarenheter har du inom gäng rp? Jag skulle säga att jag har en väldigt utvecklad gäng rp och gör det så roligt som möjligt inom ramarna av reglerna philip har satt upp. Grejen med mig är att jag kan inte riktigt berätta för er hur erfaren jag är utan jag är något helt annat jag vill ge till servern. Ni får alltså ta en chans och se om ni tar hem potten. Men jag kan lova er att jag ska göra mitt bästa och vara så unik som möjligt för att faktiskt förändra terängen inom rp på er server. Så att vi får in lite nya former av rp

Vad tänker du att din roll som Boss över ett gäng ska innebära för gänget? Det ska innebära att jag som boss ska styra över mitt gäng och stå för alla deras misstag jag ska se till att jag rekryterar folk som klarar av att hantera denna formen av rp jag vill ge till er och att dem gör det inom ramarna av era regler. Jag kommer alltid finnas där för mitt gäng om dem behöver hjälp eller har några frågor. Jag som boss vill också se till att det ska bli så roligt för mina medlemmar att rp som möjligt. Jag kommer också att se till att alla gör som dem ska och inte bryter några regler.

Hur tänker du att du som gäng boss över gänget ska kunna utveckla serverns gäng rp? Jag som boss är som sagt något helt annat jag vill visa er mig och att jag inte är er vanliga 13 åring och att jag skulle säga att jag är väldigt socialt utbildad jämfört med andra 13 åringar. Jag vill helt enkelt bara få en chans att ge mig som bäst till servern och njuta av hur roligt det hade varit att ha den formen av rp att inte bara gå runt och kidnappa och skjuta. Att faktiskt sätta upp gäng möten göra alianser och bara göra det så trevligt som möjligt.

Berätta om hur ett bra kriminellt scenario ska se ut Vi som Bratva ska köpa vapen av ett gäng. Vi har bestämt en plats vid stora scenen och ska köpa vapen där. Men när vi väntar på dem kommer dem dit och drar vapen på allihopa. Dem börjar råna oss och ta våra pengar och olagliga saker. Efter detta så försvinner dem snabbt därifrån. Vi blir skit förbannade för att dem hade (ljugit) för oss och det tolererar vi inte inom Bratva. Vi sätter en plan i verket där vi ska mötas med detta gänget och prata om vad som hände. Om vi inte kommer till några slutsatser kommer vi ha folk i bilar redo att köra in och rikta vapen på min order. Efter detta så förhör vi dem och frågar av vilka anledningar dem trodde att dem kunde lura Bratvan. När vi har fått våra svar dödar vi en eller 2 sedan lämnar vi resten to tell the tale. Om det är att dem har lurat oss mycket grövre så lämnar vi bara en.

Hur ska du kunna uppnå att ha koll på gäng medlemmarna och så deras RP är hög? Jag kommer ta så mycket tid att vara med mina medlemmar som möjligt och se hur dem beter sig om dem inte lyssnar blir dem kickade direkt vi tolererar inte olydnad i Bratva. Jag kommer också vara väldigt noga med kritik från alla och om dem klagar på mina medlemmar kommer jag se till att dem fixar problemet eller så åker dem ut. Jag kommer även ha folk som ibland följer efter dem ig och håller koll på deras rp när jag inte är där.

Hur hanterar du kritik? Jag hanterar kritik bra. Om det finns något fel med mig eller mitt gäng så vill jag fixa det så fort som möjligt för att alla i och utanför gänget ska få ha så rolig rp som möjligt.

Skulle du fortsätta och spela på serven ifall du inte får gänget? Jag kommer att fortsätta spela på servern om jag inte får mitt gäng men jag anser att mitt gäng hade blivit bättre än det jag är med i nu. Det är därför jag ansöker om ett gäng. Jag har även folk som jag vet har en hög rp nivå och som jag litar på som vice boss om vi får gänget.

Spelar du för tillfället på någon annan server än Unive? Jag spelar för tillfället inte på någon annan rp server än unive.

Har du läst våra Regler? Jag har läst igenom era regler och kommer läsa om dem vid flera tillfällen för att hålla min information rätt och så att inte jag eller mina medlemmar gör något fel.

Tillbaka