Ej Antagen basse080 | Ansökan till Medlemskap Ansvarig

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

! piotr

Icke Medlem
Meddelanden
42
Reaction score
1
Vad är ditt namn i verkligheten? Edvinas

Vad heter du på discord? jarmoniinisto

Ange ditt födelsedatum 25 November 2008

Vad var det som fick dig att ansöka till Medlemskap Ansvarig? Jag sökte rollen som Medlemsansvarig eftersom jag verkligen brinner unive och vill vara med och göra servern till en ännu bättre plats att spela på. Jag vet hur viktigt det är att nya medlemmar får ett bra första intryck, att de känner sig välkomna och förstår hur allt fungerar. Samtidigt vill jag hjälpa till att skapa en trygg och aktiv miljö där både nya och gamla spelare trivs och stannar kvar. Jag gillar att ta ansvar, kommunicera med folk och har ofta hjälpt andra spelare även innan jag hade någon officiell roll. Så den här rollen känns som ett naturligt nästa steg för mig, och jag vill gärna bidra till att utveckla och stärka unive ännu mer.

Varför ska vi välja dig som Medlemskap Ansvarig? Jag är organiserad och bra på att kommunicera tydligt vilket är viktigt när man hanterar ansökningar introduktioner och frågor från medlemmar. Jag ser också helheten att medlemskapet inte bara handlar om att bli insläppt utan om att skapa en trygg välkomnande och aktiv spelar bas där folk vill stanna kvar.

Sist men inte minst är jag lojal och van vid att ta ansvar. Jag tror på att bygga långsiktigt, både med människor och system och jag är redo att lägga ner den tid och energi som krävs för att göra skillnad.

Hur tycker du att man ska bemöta andra människor? Jag tycker att man ska bemöta andra människor med respekt, öppenhet och tålamod. Det spelar ingen roll om personen är helt ny eller har varit med länge alla förtjänar att bli lyssnade på och bemötta på ett schysst sätt.

Hur skulle du vilja påverkan betydelsen med att vara Medlem på Unive? Se till att nya medlemmar får ett varmt och tydligt välkomnande. Lyfta fram och visa uppskattning för medlemmars insatser, stora som små. Kommunicera tydligt kring vad medlemskapet innebär och vilka möjligheter det ger.

Vilka krav anser du att de som är Medlem på Unive ska ha? Man ska behandla andra medlemmar staff och spelare med respekt, både i spelet och utanför. Man behöver inte vara aktiv varje dag, men att visa intresse och vilja bidra till en bra stämning tycker jag är viktigt. Kunna ta emot feedback lösa konflikter på ett moget sätt och våga säga till om något inte känns rätt.

Vad för ansvar känner du att du skulle ha ifall du vore Medlemskap Ansvarig? Om jag vore Medlemskapsansvarig skulle jag känna ansvar för att se till att varje medlem får en bra start, blir bemött med respekt och förstår vad det innebär att vara en del av Unive. Det innebär flera konkreta ansvarsområden

Hur ser din aktivitetet ut? Asså jag är jätte aktiv på vardagarna och helgerna samt lov också. burkar va aktiv i runt 5-7 timmer per dagen!!!!

Har du som mål att gå med i staff teamet på Unive i framtiden? Ja

Finns det något annat som du skulle vilja berätta för oss? Nej det tror jag inte!!!!

Ej antagen

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka