Accepterad Base_Camp2 | Medlem ansökning [Emnez]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Base_Camp2

Medlem
Meddelanden
3
Reaction score
0
Vad är ditt namn i verkligheten? Sebastian Klaar

Vad är ditt discord namn? [EXD] Basse™ / base_camp2

Vad är ditt födelsedatum? 22 Juli 1994

Heter du samma på Discord som på Steam? Ja

Förnamn, efternamn och ålder på din karaktär: Peter Käpphäst, 30år

Hur skulle du beskriva din karaktärs personlighet i tre ord? Omtänksam, driftig, Positiv

Bakgrund och framtidsplaner för din karaktär: Peter Käpphäst är en kille på 35år från mellersta Sverige. Han har jobbat i stad efter stad och aldrig fäst sig vid en och samma plats längre än bara några månader sedan han gick ut gymnasiet. Nu har Peter kommit till insikt att han inte kan leva på resande fot längre. Och har därför bestämt sig att nästa plats inte ska vara en tillfälligt stop. Han vill att nästa stad ska bli starten på ett nytt kapitel i livet, där han kan slå sig ner och hitta vänner för livet. Samt ett varaktigt jobb som inte bara håller i några enstaka månader. Sällan Peter avfärdar en möjlighet som kan ge lite pengar i fickan även om jobbet inte är av legal karaktär.

Vad kan du bidra med till serverns RP? Jag känner att jag skulle kunna bidra till roliga scenarion samt ett bra och socialt RP!
jag är motiverad och är villig att förbättra min egna RP nivå, för man kan aldrig sluta utvecklas!

Vad innebär det att man kan/ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Att man inte spelar för att gå som vinnare i alla scenarion. Utan också kunna förlora scenarion. Att vinna och förlora scenarion går i harmoni med varandra.

Har du någon gång brutit mot reglerna? Om ja, vad hände och vad lärde du dig av det? Nej, inte vad jag vet om att jag har gjort. Jag har inte velat riskera att bli bannad från en server, samt har man regler för att följa dom!

Spelar du eller är du en aktiv medlem på någon annan svensk RP-server förutom Unive? Ja

Kan du ge exempel på några av serverns regler? *J. Sunt förnuft. Mitt eget exempel på den regeln: Logiskt tänkande i korthet. T.ex inte bedriva sitt RP på ett sätt som kan vara stötande mot andra (Rasistiskt etc) Regel nr 2. *e. Metagaming: Att man tar information utanför spelet. T. ex via andra spelare OOC och sedan använder sig av det ingame. T.ex någon säger att personen ligger död på ett ställe, så tar man sig dit och räddar honom/henne. Regel nr 3 *a.Respekt: Visa alltid respekt för andra medlemmar.

Vill du berätta något mer om dig själv som du tror skulle vara relevant för din ansökan? Jag har varit biträdande chef på en bilfirma. Samt har jag precis tagit över ett chefs jobb på ett café (kan berätta mer om det vid en intervju) .Jag har också erfarenhet som krim. T.ex har jag drivit ett eget litet nätverk av kunder som lagt beställningar på droger som har behövs plockas. Sedan har jag själv med mina medarbetare fullföljt beställningarna kunderna velat ha.

Vidare till muntlig intervju, du har 72h på dig att ta din intervju innan den automatiskt nekas. Lycka till!

Godkänd efter muntlig intervju. Din testperiod på 10 dagar startar nu. Välkommen till Unive!

Din Medlemskaps ansökan har godkänts.
Tråd låst och flyttad till Medlemskap Ansökningar - Arkiv

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka