Nekad ALKIDO1 | Medlem ansökning [ade.m.]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

ALKIDO1

Icke Medlem
Meddelanden
1
Reaction score
0
Vad är ditt namn i verkligheten? Alex

Vad är ditt discord namn? alkido.1

Vad är ditt födelsedatum? 1 Juni 2011

Heter du samma på Discord som på Steam? Ja

Förnamn, efternamn och ålder på din karaktär: Peter Greger 20 år

Hur skulle du beskriva din karaktärs personlighet i tre ord? Omtänksam rolig ärlig

Bakgrund och framtidsplaner för din karaktär: Peter växte upp i en vanlig svensk stad och hade en normal barndom. I tonåren började han dock hänga med fel folk och drogs in i lite smågrejer som inte riktigt var på rätt sida av lagen. inget extremt, men det räckte för att han skulle få en bild av hur det funkar på gatan och vad som händer när man gör dåliga val. Efter ett tag tröttnade han på hur livet utvecklades och bestämde sig för att lämna allt bakom sig och flytta till en ny stad för att börja om. Han försöker hålla sig på rätt sida nu, skaffa jobb och bygga upp något stabilt, men det gamla livet finns fortfarande kvar i bakhuvudet och ibland dyker gamla kontakter upp igen.

Vad kan du bidra med till serverns RP? Jag kan bidra med seriös och realistisk RP där jag försöker spela min karaktär på ett sätt som känns naturligt och kul för alla inblandade. Jag gillar mest social RP och att bygga upp situationer genom att prata med andra istället för att alltid välja våld eller snabba lösningar. Jag försöker följa reglerna och använda sunt förnuft så det blir bra i scenarion och så att andra också kan få en rolig upplevelse när de spelar med mig.

Vad innebär det att man kan/ska spela för motpartens vinst i ett scenario? du spelar inte för att alltid vinna utan för att scenariot ska bli bra och realistiskt för alla inblandade.

Har du någon gång brutit mot reglerna? Om ja, vad hände och vad lärde du dig av det? nej

Spelar du eller är du en aktiv medlem på någon annan svensk RP-server förutom Unive? Nej

Kan du ge exempel på några av serverns regler? metagaming- man måste använda infon någon har sagt ingame inte i utvärlden. FearRP- om några hade riktat ett vapen mot dig så kan du inte dra vapen eller vara obrydd man måste köra rp som att det hade varit IRL.

Vill du berätta något mer om dig själv som du tror skulle vara relevant för din ansökan? nej

Senast ändrad:
Vidare till muntlig intervju
Du har nu gått vidare till den muntliga intervjun.
Observera att du har 48 timmar på dig att genomföra intervjun, annars avslås din ansökan automatiskt.
Lycka till!
Med vänliga hälsningar,
Medlemskapsansvariga

Nekad.
Anledning: Du har ej tagit din intervju i tid.

Du får ansöka igen om 24timmar. Lycka till nästa gång!

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka