Nekad hiekkka | Medlem ansökning [Scorzy]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

hiekkka

Icke Medlem
Meddelanden
1
Reaction score
0
Vad är ditt namn i verkligheten? rasmus pelikka

Vad är ditt discord namn? rh#5238

Vad är ditt födelsedatum? 23 Februari 2000

Heter du samma på Discord som på Steam? Ja

Förnamn, efternamn och ålder på din karaktär: peter hiekka 26år gammal

Hur skulle du beskriva din karaktärs personlighet i tre ord? rolig, väldigt snäll,fin kille

Bakgrund och framtidsplaner för din karaktär: peter hiekka växte upp i en liten by där alla kände alla familj hade ett litet jordbruk och han fick tidigt hjälpa till hemma vilket gjorde att han blev ganska ansvarstagande redan som barn. På fritiden tyckte han om att vara ute i naturen men han var också nyfiken på världen utanför byn i skolan gillade han särskilt ämnen där man fick lösa problem, som matte och teknik. Samtidigt kände han ibland att det var svårt att utvecklas fullt ut eftersom möjligheterna var ganska begränsade där hon bodde Efter gymnasiet bestämde han sig därför för att flytta till en större stad för att plugga vidare.

Vad kan du bidra med till serverns RP? Jag kan bidra med seriös och rolig rp genom att spela min karaktär på ett realistiskt sätt och följa reglerna på servern. Jag försöker alltid skapa bra scenarion tillsammans med andra istället för att bara fokusera på mig själv.
Jag gillar också att utveckla min karaktär över tid så att den förändras beroende på vad som händer i rpn Jag tycker det gör spelet mer levande och intressant för alla.

Vad innebär det att man kan/ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Det betyder att man inte alltid ska försöka vinna själv i ett scenario utan också tänka på att den andra spelaren ska få ut något av det rp handlar ju mer om att skapa en bra och rolig story tillsammans än att vinna Till exempel om någon rånar dig så ska du inte alltid försöka komma undan på något orealistiskt sätt eller vinna tillbaka allt direkt. Ibland är det bättre att ta förlusten eftersom det kan leda till mer RP efteråt och göra det roligare i längden.

Har du någon gång brutit mot reglerna? Om ja, vad hände och vad lärde du dig av det? nej de har jag inte gjort och skulle aldrig göra de

Spelar du eller är du en aktiv medlem på någon annan svensk RP-server förutom Unive? Nej

Kan du ge exempel på några av serverns regler? FailRP När du bryter din karaktär eller gör helt orealistiska saker som du aldrig hade gjort i verkliga livet - Powergaming När du spelar för att vinna, samt använder dig av fördelar ingame som inte finns Livsregeln Om du vaknar upp på sjukhuset så minns du inte händelsen som fick dig dödad samt personen/personerna som dödade dig minns du inte heller

Vill du berätta något mer om dig själv som du tror skulle vara relevant för din ansökan? Jag är en ganska lugn person som gillar att ta rp seriöst men ändå ha kul samtidigt. Jag har spelat en del tidigare så jag har koll på hur man beter sig i olika scenarion och hur man får det att flyta på bra Jag är också rätt tålmodig och kan ta det lugnt i längre scenarion utan att stressa fram saker för mig är det viktigt att det känns realistiskt och att alla som är med får en bra upplevelse utanför rp försöker jag alltid vara schysst och respektfull mot andra spelare. Jag tar gärna feedback också om det är något jag kan göra bättre eftersom jag vill utvecklas och bli bättre på rp

Vidare till muntlig intervju
Du har nu gått vidare till den muntliga intervjun.
Observera att du har 48 timmar på dig att genomföra intervjun, annars avslås din ansökan automatiskt.
Lycka till!
Med vänliga hälsningar,
Medlemskapsansvariga

Nekad.
Anledning: Du har ej tagit din intervju i tid.

Du får ansöka igen om 24timmar. Lycka till nästa gång!

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka