conrad1337
Icke Medlem
- Meddelanden
- 2
- Reaction score
- 0
Halloj! Blev bannad nyss pga lall. Jag tänkte inte riktigt efter och hoppade in i en bil i fel tillfälle och åkte iväg. Helt klart fel av mig men tycker att en 7 dagars ban var lite väl att ta i, helt klart jag ska ha en ban tycker jag men gärna lite kortare. Har precis kommit igång och spelat seriöst på eran server, trivs även riktigt bra och tänkte mig enbart inte för och kom på mig själv i efterhand. Tack för svar
Mvh
Steamprofil : https://steamcommunity.com/profiles/76561198120236710/
Steamprofil : https://steamcommunity.com/profiles/76561198120236710/