Nekad Bannad pga lall (acho)

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

conrad1337

Icke Medlem
Meddelanden
2
Reaction score
0
Halloj! Blev bannad nyss pga lall. Jag tänkte inte riktigt efter och hoppade in i en bil i fel tillfälle och åkte iväg. Helt klart fel av mig men tycker att en 7 dagars ban var lite väl att ta i, helt klart jag ska ha en ban tycker jag men gärna lite kortare. Har precis kommit igång och spelat seriöst på eran server, trivs även riktigt bra och tänkte mig enbart inte för och kom på mig själv i efterhand. Tack för svar:) Mvh

Steamprofil : https://steamcommunity.com/profiles/76561198120236710/
 
Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka
Top