Antagen bangare1234 | Ansökan till Staff

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Stödjer du den sökande?

• Totalt antal väljare
    2
  • Omröstningen stängd .
Status
Ej öppet för ytterligare svar.

bangare1234

Icke Medlem
Meddelanden
164
Reaction score
7
Vad är ditt namn i verkligheten? Affe

Ditt discordnamn: bangare1

Ange ditt födelsedatum 23 Augusti 2010

Varför ska just du bli staff? Jag vill bli staff för jag gillar denna server väldigt mcyket och prioriterrar den före skolan osv o nu när d e sommar kan ja ännu mer, Ibland när jag är inne känner jag att jag verkligen inte kan få hjälp med just det jag behöver eller att de är upptagna med att rpa eller andra saker, Jag kan bidra med en god stämming i servern och få det rättvist för alla så alla har det roligt när vi spelar. Kommer inte hålla på med att man ska in o göra ticket osv osv eller att man ska prata med nån annan, kommer ta den tid som behövs på varje person att hjälpa och somsagt servern e det roligaste som finns.

Vad tycker du inte fungerar på Unive? krim rp när man e polis, folk säger man spelar för sin egna part ba för man tar deras vapen sen blir man helt skottad.

Hur ska DU, tillsammans med övriga Staff Teamet lösa problemet som du nämnde ovan? Att bilarna går i baklås ibland eller att lås funktionen buggar.

Hur agerar man professionellt i sin staff roll? Hur viktigt är det för dig att agera professionellt? För mig agerar man professionellt med att man kan alla regler, veta vad man får eller får inte göra och inte skapa mer problem utan fixa det så utifrån vad som hänt.

Hur ska du lägga upp ditt staff arbete med balans till ditt privata liv och din RP? e allergisk mot gräs så e inne mkt o kan gö staff arbete då typ hela sommarn.

Hur länge har du spelat på Unive? runt 6-9 månader

Har du tidigare erfarenheter som staff? här, deverse rp, nordix, 100k or die

Vilka områden i staff teamet är du intresserad att jobba inom? RP, Support, Kriminell, Donation

Finns det något område utifrån de ovanstående som du inte är beredd att jobba inom? Event då jag tycker de mycket press och huvudvärk

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka