Inaktuell bangare1234 | Ansökan till Staff

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Stödjer du den sökande?

• Totalt antal väljare
    1
  • Omröstningen stängd .

bangare1234

Icke Medlem
Meddelanden
164
Reaction score
7
Vad är ditt namn i verkligheten? Affe

Ditt discordnamn: bangare1

Ange ditt födelsedatum 23 Augusti 2010

Varför ska just du bli staff? Jag vill bli staff för jag gillar denna server väldigt mcyket och prioriterrar den före skolan osv, Ibland när jag är inne känner jag att jag verkligen inte kan få hjälp med just det jag behöver eller att de är upptagna med att rpa eller andra saker, Jag kan bidra med en god stämming i servern och få det rättvist för alla så alla har det roligt när vi spelar. Kommer inte hålla på med att man ska in o göra ticket osv osv eller att man ska prata med nån annan, kommer ta den tid som behövs på varje person att hjälpa och somsagt servern e det roligaste som finns.

Vad tycker du inte fungerar på Unive? Icke medlemmar som springer runt och bryter mot regler, samt vissa krim saker som det kan bristas på ibland

Hur ska DU, tillsammans med övriga Staff Teamet lösa problemet som du nämnde ovan? sammarbeta och diskutera så alla förstår läget så vi tillsammans kan hjälpas åt

Hur agerar man professionellt i sin staff roll? Hur viktigt är det för dig att agera professionellt? För mig agerar man professionellt med att man kan alla regler, veta vad man får eller får inte göra och inte skapa mer problem utan fixa det så utifrån vad som hänt.

Hur ska du lägga upp ditt staff arbete med balans till ditt privata liv och din RP? Måste ju plugga men spelar alltid före plugget minnst 2-6h. Men kommer ju såklart inte ALLTID kunna vara inne o hjälpa men iaf inne varje dag om de inte är något väldigt speciellt som händer t.ex jag reser bort eller så.

Hur länge har du spelat på Unive? Sedan februari 2025 isch

Har du tidigare erfarenheter som staff? Ja, jag har varit staff på unive 2 gånger samt varit delägare på en gammal server 2023 som inte finns kvar.

Vilka områden i staff teamet är du intresserad att jobba inom? RP, Support, Kriminell, Donation, Event, Handling

Finns det något område utifrån de ovanstående som du inte är beredd att jobba inom? Nej

Senast ändrad:
Tillbaka