Inaktuell Banankaka123 | Ansökan till Medlemskap Ansvarig [520master]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Banankaka123

Icke Medlem
Meddelanden
100
Reaction score
4
Vad är ditt namn i verkligheten? max johansson

Vad heter du på discord? banankaka123

Ange ditt födelsedatum 10 April 2008

Var det som fick dig att ansöka till Medlemskap Ansvarig? jag vill ansöka till medlems ansvarig för att jag vill att de ska komma in mer medlemar på servern som kommer med nya rp ider som kan ändra rp:en helt på servern. jag vill även att folk ska ha alla alternativ att få göra sina nya ider på servern

Varför ska vi välja dig som Medlemskap Ansvarig? att vara Medlemskapsansvarig på en server är av stor betydelse, eftersom det ger mig möjlighet att hjälpa och stödja nya spelare. För att vara framgångsrik i denna roll är det viktigt att vara engagerad och ha både erfarenhet och en passion för att hjälpa andra. Jag är övertygad om att jag besitter de egenskaper och den kunskap som krävs för att utföra rollen på bästa sätt. Nedan kommer jag att utveckla min erfarenhet, mina egenskaper samt mina motiv för att vara Medlemskapsansvarig och hjälpa nya spelare på servern.

Först och främst vill jag nämna min egen erfarenhet. Jag har spenderat flera år på olika servrar och haft möjligheten att interagera med spelare i olika åldrar och med varierande erfarenhetsnivåer. Genom att vara en aktiv del av dessa spelgemenskaper har jag lärt mig mycket om att välkomna och stötta nya spelare. Jag har insett att det är av stor betydelse att finnas till hands för att svara på frågor, ge råd och skapa en positiv spelupplevelse för alla.

För det andra har jag utvecklat egenskaper som kommer att göra mig till en bra Medlemskapsansvarig. Jag är skicklig på att kommunicera och lyssna, vilket gör att jag kan förstå och anpassa mig efter olika spelares behov. Jag är också tålmodig och har förmågan att förklara komplexa ämnen på ett enkelt sätt. Dessutom är jag noggrann och organiserad, vilket hjälper mig att hantera medlemsrelaterade frågor på ett effektivt sätt samt att dokumentera eventuella problem eller bekymmer som uppstår.

Hur tycker du att man ska bemöta andra människor? kortfattat: med respekt, ha tålamod, ha förstålse för personen och med ett bra välkommande

Hur skulle du vilja påverkan betydelsen med att vara Medlem på Unive? jag tycker att de är rätt står betydelse att vara medlem eller icke medlem då när man är medlem så har man så satans mycke mer och göra och när man är medlem så kan man utveckla sin rp bättre då man har mer funktioner och använda.

Vilka krav anser du att de som är Medlem på Unive ska ha? Kortfattat: kraven en medlem ska ha är att dem ska kuna alla regler och kuna rpa på ett bra sätt med en kreativ ide som kan göra rp:en bättre

Vad för ansvar känner du att du skulle ha ifall du vore Medlemskap Ansvarig? jag har till ansvar att både underlätta för andra staff och också gör så mer personer vill köra på servern med de bästa rp:en dem kan och även att få in mer medlemar på servern

Hur ser din aktivitetet ut? inga sporter jag går bara i skolan så ledig hela fridtiden annars

Har du som mål att gå med i staff teamet på Unive i framtiden? Ja

Finns det något annat som du skulle vilja berätta för oss? jo att jag är en änlig person som respekterar alla!

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka