Ban överklagningar [Bengt]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Linuspinus

Icke Medlem
Meddelanden
81
Reaction score
7
Detta är ett meddelande till philip angående nya systemet. Jag Linus har blivit bannad på 5 dagar för RDM. Jag åh mina kompisar vi stod utanför en klädbutik där våra fiender var. jag sitter i en bil med pistol och bara står medans mina kompisar slåss med dom. Våra fiender har baseboll mot mina vänners nävar. Mina kompisar säger att de är påväg att dö var på jag skottar de 3 som slår mina kompisar. Vi lämnar platsen snabbt och har en bil i röven på oss. jag fintar den och kör upp mot marja lisas sedan höger sen höger igen och in i ett garage. en bit i från har en polis gjort ett trafik stopp som den snabbt släpper och väljer mig (var på jag tror pga skottlossningen inte alls långt där ifrån. Polisen kör upp och spärrar vägen i garaget så vi inte har någon annan väg ut åh köra. Jag drar upp istol och hotar polisen som är ENSAM, inte lyder mina ord under pistol hot och har blockat med sin tjänstebil. detta avslutas med att döda polisen vilket jag gör och vi rullar där ifrån. Inget mer med det och vi chillar runt i bilen och inte gör onödiga scener sedan när jag går in idag är jag bannad.

Nu kommer det som gör mig som seriös rpare besviken. Jag blir bannad för endast polis scenariot och det skall vara RDM först så gjorde polisen grova regelbrott och tjänstefel Fearrp och tjänstefel då han ej lyder och är ensam som patrullerare. men polisen klarar sig felfritt. efter full storie så förstår moden att jag bör va unbannad MEN det nya systemet förstör detta. Eftersom man ska sitta av tiden man blivit bannad. Alltså spelar ban överklagan klipp eller diverse åtgärder ingen roll. Detta tycker jag borde ändras eftersom det tömmer servern på seriösa rpare som blir felaktig bannade. Jag är whitelistad och blir sällan bannad.

detta gör att jag som rpare blir dåligt behandlad i support också då jag blir hängiven till forumet för överklagelse men det ej har någon större verkan. Tycker tidigare system bör återkomma och hårdare regler angående discord disciplin borde införas istället.

summering av detta är att , man bör bli unbannad och nya systemet borde införas och hårdare press på discord disciplin. Mvh Linus

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka