Accepterad Fredde | Åtgärd Överklagan [Gargantua]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Fredde

Medlem
Meddelanden
18
Reaction score
2
Åtgärds-referens
ID: 2362 — Normal (20p)
Typ: Combat Logging (§ 4.1g)
Anledning: Undviker scenariot, genom att stänga av spelet.
(Spelaren är medveten om detta. Roller kommer inte dras enbart Clog.
Personal: GT
Datum: 2026-05-02
Visa på portalen

Beskriv vad som hände från ditt perspektiv Okej då börjar vi såhär. Jag körde i Athenas BMW därför att jag är med gänget. Jag kör runt och har det kul liksom, sedan dycker det upp 4 personer i en BMW M3 med tonade rutor. De börja hetsa mot mig från ingenstans och hottade mig mitt på sjukhuset i sandy och de sa till mig kör ut. Jag körde då ut men jag var i sjukan från början innan de dök upp till mig i sandy sjukhuset. Jag kör ut och då försöker kommunicera med de för att bidra till ett socialt rp. De väljer då att hoppa ut och skjuta mot mig men de missar sedan kör jag bort och skjuter de och jag tror jag döda en av de i bilen. Men förararen lever. Sedan här jag en polis bil bakom mig. Efter att de hade kört bort så blir jag skjuten av de i en lång avstånd och polisen ser det och åker efter de direkt. Efter jag dog satt jag och kollade runt lite efter 3 minuter hade jag väldigt tråkigt medans jag var död så jag bestämmde mig för att sitta och skriva med mina vänner i discord liksom varför inte hade väldigt tråkigt. Efter 4 minuter av att ha skrivit med mina vänner i discord ropar min mamma mig och glöm inte jag är inte i fivem är ur tabbat. Min mamma ropar mig och säger ta på dig dina kläder vi ska gå och övningköra. Då går tar jag på mig mina kläder direkt efter jag har tagit på mig mina kläder stänger jag fivem genom att höger klicka på fliken som jag alltid gör när jag ständer fivem. Efter ha stängt flicken står det "Are you sure you want to close GTA V och då klickade jag enter och det var svart skärm och en text. Jag var inte alls medveten att polis kom tillbaka eller något jag visste inget. Men vad GT sa är att efter polisen hade följt efter han som sköt mig förlorade de honom sedan åkte de tillbaka till mig för att hjälpa mig men jag hade ingen aning om att polisen var där då jag var inne i discord eller tog på mig mina kläder för att övningköra.

Varför anser du att åtgärden var felaktig? Den är inte direkt felaktig men jag var inte medveten om att jag polisen stog där vid min döda kropp och försökte hjälpa mig jag var ur tabbat från fivem jag var inne i discord och chattade med mina vänner sen efter min mamma ropade och jag tog på mig mina kläder då stängde jag ner fivem direkt genom att höger klicka på filen och sen enter och när man klickar höger på flicken står det "Close Window" Jag klickade då det som jag alltid gör när jag stänger fivem sedan kom det upp ett svart skärm där det stog "Are you sure you want to quit" Och jag klickade enter liksom hur ska jag ens se att polisen är där när jag klickade enter direkt jag hade snackat med GT och har berättat för henne i detalj vad som hade hänt. Jag ber om hemsk ursäkt och jag verkligen var medveten om att polisen var där skulle jag verkligen inte lämna spelet skulle skita i övningkörning och fortsätta scenario men jag visste inte. Lovar att detta inte sker igen och ber hemsk om ursäkt.

Har du bevis som stödjer din överklagan? https://medal.tv/games/gta-v/clips/mD5JaXQm5vemkyOO6?invite=cr-MSxoR1QsNDI1ODU3Njk1&v=18 Här har du bevis men hade inte clip på när de döda mig och när polisen körde efter de för jag trodde också scenariot var klar men i den klippen är när nån av de hoppade ut så jag la rushen sen driftade jag och hoppa ut sen sköt jag mot de för de sköt först mot mig men har inte klipp när de stannar och skjuter mig vid lång avstånd.

Har du läst och förstår reglerna? Ja

Förstår du att falsk information kan leda till ytterligare åtgärd? Ja

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka