Nekad ballsie | Medlem ansökning[Z77]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

hookie

Icke Medlem
Meddelanden
23
Reaction score
0
Vad är ditt namn i verkligheten? Ahmed

Vad är ditt discord namn? Abow#0829

Vad är ditt födelsedatum? 10 Maj 2006

Berätta om din karaktär. Han heter Nils Och han är en man från Afrika och har 7 syskon. Han syskon heter fatima och axel. han är 7 år han har en katt som husdjur. Han vill bli en stark man som vill att unive staden ska ha det så bra så som möjligt han vill bli en polisman. Och han strävar efter att alla ska åm så bra och ha så kul som möjligt i staden. Han har en fru som är 40 år gammal. Han flyttade från en stad som heter kenya i afrika till sverige år 2004 då han hade problem i staden och var tvugen att fly så långt som möjligt. Det är därför han har fått motivationen att alla ska ha det så bra som möjligt och alla ska få som de vill.

Vad kan du bidra med till serverns RP? Jag kommer bidra med social rp, rp efter regler och att alla ska roligt och skaffa fler att rpa med. Och ha massa roliga scenarion som allt möjligt. Jag vill skaffa flera vänner inom rp och hitta något roligt för att föra vidare min kunskap och rp till andra spelare så de utvecklar sin rp också.

Vad innebär det att man kan ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Att man spelar för att alla ska ha lika stor chans att vinna scenariot och man spelar för att ha kul och inte för att vinna. Man tänker på andra spelare och inte bara på sitt egna bästa. För att vinna scenario (pg2). Man bryr sig inte så mcyket om hur scenariot slutar utan man fokuserar mer på rpn och vad man gör.

Hur hittade du Unive? Blev tipsad av några kompisar och sen några i skolan också. Samt sett olika streamers på twitch som steramar unive.

Nekad, vänta 24h innan du ansöker på nytt

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka