Nekad LuddeH | Medlem ansökning [Krato]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

LuddeH

Icke Medlem
Meddelanden
28
Reaction score
0
Vad är ditt namn i verkligheten? Ludvig

Vad är ditt discord namn? 16mclovin16

Vad är ditt födelsedatum? 2 Oktober 2003

Heter du samma på Discord som på Steam? Ja

Förnamn, efternamn och ålder på din karaktär: Urban White 1969 10 02

Hur skulle du beskriva din karaktärs personlighet i tre ord? Social, hjälpsam, vänlig

Bakgrund och framtidsplaner för din karaktär: Urban föddes 1969. Kommer från finland, som yngre bodde han i ett getto och hade en dålig uppväxt. Han hadde aldig pengar till att flytta när han blev äldre. Men han fick tillräckligt efter många år. flyttade han från staden för problem med gäng i förra samhället han bodde i. Han vill börja om på nytt och tjäna pengar utan några problem denna gång. I nuläget jobbar han skattjägare vilket ger bra betalt men han tycker inte det är roligt då det inte är ett så socialt jobb och oftar jobbar själv. I framtiden så är planen att ansöka jobb som Securitas eller polis då det är väldig socialt.

Vad kan du bidra med till serverns RP? Göra så bra scenarion som möjligt. vara social rp. ska försöka vara så aktiv som möjligt, rp så bra som möjligt. Göra scenarion som jag deltar i så bra som möjligt. Följa och respektera regler. Är seriös spelare och tycker om er server. Det är den ända jag kör på

Vad innebär det att man kan/ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Man spelar inte bara för att vinna. Man spelar för båda parter och man inte alltid behöver vinna ett scenario. I vissa scenario så är det bättre att låta andra parter vinna för att alla ska ha kul och för att det blir mycket roligare.

Har du någon gång brutit mot reglerna? Om ja, vad hände och vad lärde du dig av det? Ja, jag använde bilen som vapen och bröt mot VDM en gång, blev sparkad som en varning. Lärde mig att läsa reglerna nogare

Spelar du eller är du en aktiv medlem på någon annan svensk RP-server förutom Unive? Nej

Kan du ge exempel på några av serverns regler? VDM, använda fordon som vapen för att skada eller döda. Copbait, försöka på polisens uppmärksamhet. Combat logging, att man loggar ut eller försöka undvika pågående scenarion för att till ex slippa dö.

Vill du berätta något mer om dig själv som du tror skulle vara relevant för din ansökan? Ska försöka vara så aktiv som möjligt, har spelat ett tag nu. Ska även försöka göra så bra rp som möjligt. vart av med rollen pågrund av att jag inte skötte mig! denna ansökan har jag gjort tidigare blev godkänd innan.

Vidare till muntlig intervju
Du har nu gått vidare till den muntliga intervjun.
Observera att du har 48 timmar på dig att genomföra intervjun, annars avslås din ansökan automatiskt.
Lycka till!
Med vänliga hälsningar,
Medlemskapsansvariga

Nekad ansökan
Anledning: Ej tagit intervju i tid.

Du får ansöka igen om 24timmar. Lycka till nästa gång!
Med vänliga hälsningar,
Medlemskapsansvariga

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka