Nekad balle102 | Medlem ansökning

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

balle102

Icke Medlem
Meddelanden
17
Reaction score
1
Vad är ditt namn i verkligheten? Edvin

Vad är ditt discord namn? greger#5207

Vad är ditt födelsedatum? 19 Mars 2011

Berätta om din karaktär. Min karaktär heter Abdi Alibaba när jag var 13 år flyttade till Sverige och när jag va 20 gick med polisen och när jag va 21 så gick jag i pension på grund av en skada. Sen gick jag med i kriminaliteten, jag gick med i ett gäng. Efter ett tag lämnade jag det kriminella livet. Jag flyttade till staden för att skaffa jobb

Vad kan du bidra med till serverns RP? Jag kan bidra med en bra rp och en hög rp nivå jag kan också bidra med att inte lalla eller något annat och följa reglerna jag kommer också bidra med en underhållande och social rp och mycket mer för servern ska bli så bra så möjligt och så roligt som möjligt att rpa på unive och jag kan också bidra med bra och roliga scenarion för alla och jag tycker denna servern förtjänar en bra rp med allt slit som alla

Vad innebär det att man kan ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Att båda motpartrarna ska vinna i ett scenario och så inte bara motparten vinner hela tiden och det andra förlorar och det blir en tråkig rp och man ska spela för att det ska bli rolig rp för alla i scenariot ock så social och seriös rp som möjligt

Hur hittade du Unive? Det är en känd server och det är många streamers som kör så därför hittade jag den

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka