Nekad bajsapa123 | Ban Överklagan [William]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

attitudewalkofff

Icke Medlem
Meddelanden
121
Reaction score
6
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561199094841127/

Ditt Hex-ID: steam:110000143a03f27

Vad är din discord tagg? b00oh

Vem var det som bannade dig? William.9

Bild på banmeddelande: Skärmbild 2025-01-09 203951.png

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? Jag tror att William.9 valde att banna mig på grund av att jag i detta fall "e copa" alltså jag bröt mot regeln Emote Abuse. För att jag valde "e copa" mitt i ett skottscenario när jag blev "downad".

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Det som skedde precis innan jag blev drabbad av denna ban som sattes av William.9 så var jag påväg upp till ett område vid namn "nakenstaden" för att kolla läget så möter jag en bil som undrar vilka jag är med för att jag åker runt i en gängbil och jag säger solo och kör iväg sedan efter denna konversation så försökte de att boxa in mig och hoppa ut och riktar, när de hoppar ut och riktar var de för långsamma och jag smiter förbi, när jag åkt förbi började de att avlossa skott mot min bil och det påbörjas en biljakt efter denna händelse eftersom att de valde att skjuta mot mig först, så jag följer efter de till en bensin mack där de väljer att stanna och pratar och jag ser det som ett läge att hoppa ut och rikta och jag gör det, när jag hoppar ut och riktar medans jag säger ut ur bilen väljer de att köra iväg och då avlossar jag mina första skott på föraren och vi påbörjade en skottlossning. De krockade och jag körde förbi de och sprang på ett berg för att få så kallad "high-ground" som ger mig en fördel och avlossar skott mot ännu en person som dör och sedan avlossar jag skott mot nästa person som jag dödar men de hinner avlossa ett skott på mitt ben så jag blir "downad" och jag väljer att "e copa", när jag var påväg tilbaka till min bil blir jag bannad av William.9 för Emote Abuse.

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Det var inte en felaktig ban på grund av att jag väljer att "e copa" i ett skott scenario när jag blir downad coh genom att jag "e copar" så begår jag regelbrottet (Emote Abuse) och genom att jag bryter mot denna regel så är det jag som gör fel och gör denna ban att den ej var felaktig eftersom att det är jag som bryter mot serverns regler genom att jag "e copade" i skott scenariot när jag blev "downad". Emote Abuse är en viktig regel för att man kan abusa emotes på flera olika sätt. Det jag också gjorde fel var att jag la mig under snön och ställde mig upp och sköt direkt igen.

Ifall du har blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. Jag har tidigare brutit mot regeln PWG och genom att jag vart bannad så har jag studerat mina misstag och utvecklat min rp på skador. Det som hände var att jag flippade med min bil och inte rpade tillräckligt på mina skador och blev bannad för PWG och jag lärde mig att utveckla min RP inom skador. Efter att jag studerade misstag så har jag ej blivit drabbad av en ban som bryter mot regeln PWG eftersom att jag lärde mig av mina misstag. Eftersom att jag studerade mina misstag så har jag ej efter den bannen någonsin blivit bannad för PWG sedan dess! Nu när jag blev drabbad av denna ban som sattes William.9 som bannade mig för att jag "e copa" och om jag kommer tillbaka så har jag lärt mig av denna ban att det inte är värt att "e copa" bara för att man ska ställa sig upp och få massor av konsekvenser som i detta fall, så det jag har lärt mig efter denna ban är att inte "e copa" över huvud taget framöver och det är ganska onödigt bara för att man vill ställa sig upp snabbt.

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Om vi skulle gå tillbaka i tiden till detta scenario så skulle följande ha skett, för det första hade jag inte på börjat skottlossningen om inte de hade skjutit först mot mig och jag väljer att avlossa tillbaka för att min karaktär blev hotad av detta. För det andra så hade jag kunnat ligga kvar där jag blev downad istället för att jag skulle "e copa" och bli bannad för Emote Abuse som är väldigt onödigt eftersom att ingen var i närheten och jag hade kunnat ge de en chans istället för att jag skulle ha "e copat". För det tredje så hade jag kunnat strunta i att "e copat" för att det är som sagt en väldigt onödig ban som egentligen inte skulle ha skett om inte jag hade "e copat".

Har du lärt dig någonting efter din ban? Om ni skulle unbanna mig, det första jag kommer att göra annorlunda är att jag inte ska "e copa" i skott scenarion och jag har även lärt mig att det inte är värt att ställa sig upp snabbt för att ta emot massor av åtgärder bara för att jag emote abusar. Det jag även har lärt mig är att jag förstör också skott scenariot för de för att de downar mig och jag ställer mig upp snabbt bara för att fortsätta skjuta och att inte bli kidnappad, det förstör för de för att jag ställer mig upp snabbt för att döda de resterande som var vid liv nere på vägen. Det jag även har lärt mig är att det är inte roligt för motparten om man ska sitta och "e copa" i skott scenario bara för att man ska "vinna de" eller vad man annars kan säga.

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? Ja, jag förstår att den blir nekad om jag ber om att den ska bli läst.

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka