Accepterad nyx040 | Blacklist Överklagan [Pågående]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

nyx040

Icke Medlem
Meddelanden
134
Reaction score
5
Blacklist-referens
ID: 1007 — Följer inte standarden på Unive
Anledning: Ljuger i support samt e copar samt 0 social rp
Personal: Shabbe
Datum: 2026-05-27
Visa på portalen

Beskriv vad som hände från ditt perspektiv Situationen började med att några personer försökte kidnappa en av våra grabbar. Jag blev downad ganska snabbt och sedan valde e copa. Allting hände väldigt fort och jag blev stressad vilket gjorde att jag inte tänkte helt klart och tog ett dåligt beslut.
Efteråt hamnade jag i support där jag först sa att jag inte hade något klipp trots att jag hade det. Jag förstår att det var fel av mig och att det såg väldigt dåligt ut från staffs perspektiv. Jag vill dock säga att det aldrig var min tanke att lura staff eller försöka gömma något. Jag var stressad och visste att jag hade gjort fel i situationen vilket gjorde att jag hanterade allting på helt fel sätt. Till slut fick staff ändå se klippet och hela situationen.

Tar du ansvar för det som hände? Ja, jag tar fullt ansvar för det som hände. Jag vet att jag gjorde fel både i situationen och när jag inte var ärlig direkt i support. Jag försöker inte hitta ursäkter för det jag gjorde utan jag vet att det var mitt eget fel och jag förstår varför staff reagerade som de gjorde.

Vad har du lärt dig sedan dess? jag har lärt mig att alltid vara ärlig i supportärenden oavsett hur situationen ser ut. Jag har också lärt mig att inte låta stress påverka mina beslut på det sättet. Om något liknande skulle hända igen kommer jag att ge all information direkt och samarbeta fullt ut med staff istället för att göra samma misstag igen.

Varför ska vi ge dig en till chans? Jag tycker att jag förtjänar en till chans eftersom det här inte handlade om att jag ville förstöra eller medvetet bryta mot regler. Det var ett misstag som jag gjorde i stunden och som jag idag förstår allvaret i.
Jag köpte unban för bara några dagar inan denna bannen eftersom jag verkligen ville komma tillbaka och spela seriöst på servern. Hade min tanke varit att fortsätta bryta regler eller skapa problem hade jag aldrig lagt pengar på att komma tillbaka.
Jag förstår att jag har gjort fel och att förtroendet har påverkats men jag hoppas att ni kan se att jag faktiskt ångrar det som hände. Jag har lärt mig av mitt misstag och jag kan lova att samma sak aldrig kommer hända igen. Det här var ett misstag som skedde i stunden och något jag tagit lärdom av. Om jag får en sista chans kommer jag göra mitt bästa för att visa att jag kan följa reglerna och ta ansvar för mina handlingar och bidra positivt till servern framöver.

Har du bevis som stödjer din överklagan? nope

Har du läst och förstår reglerna? Ja

Förstår du att falsk information kan leda till ytterligare åtgärd? Ja

Hej,

Vi har granskat din överklagan noggrant. Med hänsyn till de tidigare incidenterna samt den bedömda risken för serverns trygghet och spelupplevelse har vi beslutat att inte häva din avstängning under normala omständigheter.

Vi kan dock erbjuda dig möjligheten att häva avstängningen mot en avgift på 1990 kr. Denna summa reflekterar den administrativa hanteringen samt de risker vi tar genom att släppa in dig på servern igen.

Detta erbjudande är slutgiltigt och går inte att förhandla. Om du inte är intresserad ber vi dig att respektera beslutet och avstå från att skicka in ytterligare överklaganden.

Med vänliga hälsningar,
GT
Unive Staff

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka