Nekad bajsapa123 | Ban Överklagan [LUDDE]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

attitudewalkofff

Icke Medlem
Meddelanden
121
Reaction score
6
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561199094841127/

Ditt Hex-ID: steam:110000143a03f27

Vad är din discord tagg? b00oh

Vem var det som bannade dig? Limpis

Bild på banmeddelande: FiveM® by Cfx.re 2024-08-11 18_24_19.png

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? Jag tror att staffs valde att banna mig på grund av att jag sprang runt inne på marja lisa och lallade med masken på, på allmänplats. Mild Lall (§ 4.2d) Mild Sunt Förnuft (§ 4.1i)

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Jag sprang in på marja lisas och frågade om jag kunde få en anställning sedan sa de nej och jag började hålla på och lalla med min polare och sedan precis innan jag blir bannad står jag och dansa take the l och då vart jag bannad för att jag lalla och jag hade på mig mask på marja lisas. (allmänplats)

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Det var verkligen inte en felaktig ban det var mitt egna fel att jag blev bannad för att jag sprang runt med en mask på Marja Lisas och jag lallade ganska mycket och jag förtjänade denna ban för att jag inte följde dessa regler och hade mask på mig och att jag lallade med en anställd på Marja Lisas.

Ifall du har blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. Jag har blivit bannad tidigare och jag har lärt mig av de genom att jag har läst reglerna efter varje gång jag blivit bannad så att jag inte begår samma misstag som jag gjort för att bli bannad och förhindra det att det inte händer igen och att jag inte lägger mig inte i en skottlossning.

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Det jag hade kunnat göra annorlunda var att jag för det första ej skulle ha sprungit runt med en mask inne på Marja Lisas och för det andra skulle jag gett fan i och lalla med den anställda jag lallade med. Jag skulle ej från första början börjat lalla med den anställda och att jag skulle ta av mig masken innan jag gått in på Marja Lisas.

Har du lärt dig någonting efter din ban? Ja, jag har lärt mig att jag ej ska springa runt med en mask på Marja Lisas eller en allmän plats och att jag inte ska lalla över huvud taget även om jag är i ett t.ex. ett gäng hus, sjukan, torget, Marja Lisas osv. Jag ska ge fan i och lalla och springa runt med en mask på allmän plats.

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? Ja, jag förstår att ni kommer att automatisk neka om jag frågar om ni kan läsa den. 🙂

Då denna ban snart går ut tycker jag att du kan vänta tills dess.

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka