Accepterad bajsapa123 | Ban Överklagan [320]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

attitudewalkofff

Icke Medlem
Meddelanden
121
Reaction score
6
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561199094841127/

Ditt Hex-ID: steam:110000143a03f27

Vad är din discord tagg? alpha.10

Vem var det som bannade dig? NorrlandsJonthe

Bild på banmeddelande: Skärmbild 2025-02-20 181457.png

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? För att jag var delaktig i en aktiv meta dc som användes för unive.

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Jag hade blivit bannad några dagar innan meta dc för rdm. Det som hände innan jag fick en uppdaterad ban till meta dc så satt jag och snackade med några polare som sa till mig att jag skulle bli bannad för meta dc och sedan där på så fick de hoppa support och snacka med några staffs (vet inte vilka) om denna meta dc och att vi alla som var med i den skulle få pban för meta dc. Detta inträffade innan min permanenta avstängning av NorrlandsJonthe. Hoppas ni kan lita på mig som ni gjorde förra gången!

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Jag skulle inte säga att den är felaktig för att jag bryter mot reglerna genom att jag är delaktig i denna meta dc som användes för att meta här på servern och genom att jag sitter i en meta dc så bryter jag mot en av Fivem's grundregler meta, dessutom så åkte jag runt och sköt folk helt utan anledning och utan att föra en konversation med de individerna som jag sköt. Genom att jag bryter mot dessa regler så är det jag som är skyldig alltså jag som gör felet och gör denna ban "riktig" och inte felaktig för att jag bryter mot serverns regler. En meta dc är ett väldigt grovt regelbrott eftersom att man bygger upp en discord med flertals medlemmar bara för att kunna förstöra rp nivå på en rp server genom att meta och förstör själva syftet med rp om man har eller är delaktig i en meta dc. Hoppas ni kan lita på mig som ni gjorde förra gången! Ångrar grovt att jag var delaktig i en meta dc och rdmade från första början och hoppas ni kan ge mig en till chans!

Ifall du har blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. Har tidigare blivit bannad för terrordåd för några månader sedan när det skedde en incident att alla skulle byta till en annan server och att man skulle göra terrordåd innan man lämna som var väldigt dumt och att jag föll för grupptryck eftersom att alla mina vänner gjorde det så kände jag att jag också var tvungen att utföra ett terrordåd, men sedan dess så har jag lärt att jag ej ska falla för grupptryck igen, för den servern var ett bedrägeri att de bara lurade folk. Hoppas ni kan lita på mig som ni gjorde förra gången! Jag har tidigare brutit mot regeln PWG och genom att jag vart bannad så har jag studerat mina misstag och utvecklat min RP på skador. Det som hände var att jag flippade med min bil och inte rpade tillräckligt på mina skador och blev bannad för PWG och jag lärde mig att utveckla min RP inom skador. Efter att jag studerade misstag så har jag ej blivit drabbad av en ban som bryter mot regeln PWG eftersom att jag lärde mig av mina misstag. Eftersom att jag studerade mina misstag så har jag ej efter den bannen någonsin blivit bannad för PWG sedan dess!

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Om vi skulle backa tillbaka i tiden så hade detta inte skett eftersom att jag hade från första början inte varit delaktig i denna meta dc och att jag dessutom inte hade åkt runt och skjutit folk utan anledning eller utan att föra en konversation innan jag skjuter och att jag dessutom att jag ha något bakomliggande som faktiskt kan påverka på vad jag gör mot dessa individer. Och jag hade inte begått något av dessa regelbrott om vi hade gått tillbaka i tiden. Jag hade kunnat blockat de i den meta dc eller att jag dessutom kunde ha lämnat den så fort jag fick Hoppas ni kan lita på mig som ni gjorde förra gången!

Har du lärt dig någonting efter din ban? Om ni skulle unbanna mig, så har jag lärt mig att metagaming är ett väldigt seriöst regelbrott som leder till grova konsekvenser och att staff teamet tar detta regelbrott väldigt seriöst och att meta förstör hela principen med rp eftersom att du kan rpa på vad som helst och vet hur mycket som helst och att jag dessutom inte ska döda/skjuta folk hur som helst heller eller utan anledning och att jag också ska föra en konversation med de och ha något bakom liggande istället för att skjuta direkt för det är både rdm och brist på socialrp. Har utvecklat min rp nivå sedan dess! Hoppas ni kan lita på mig som ni gjorde förra gången! Har tänkt på vad jag har gjort den senaste månaden som gått sedan min ban!

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? Ja, jag förstår och respekterar att ni kommer att automatisk neka om jag ber om att ni kan läsa denna ban överklagan. 🙂

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka