Accepterad bajsapa123 | Ban Överklagan [Kevin1x]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

attitudewalkofff

Icke Medlem
Meddelanden
121
Reaction score
6
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561199094841127/

Ditt Hex-ID: steam:110000143a03f27

Vad är din discord tagg? b00oh

Vem var det som bannade dig? Kevin1x

Bild på banmeddelande: Skärmbild 2024-05-22 211943.png

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? Jag tror att staffen valde att banna mig för att jag stod och prata halv OOC istället för att använda chatten lokal OOC, och han tyckte också att man lär sig mer av en ban som jag förstår eftersom man lär sig av hårdare konsekvenser så nästa gång vet jag att använda mig av chatten lokal OOC istället.

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Innan jag blev bannad så stod jag och prata med en kille i telefonen från autoexperten så visste ingen av oss vilken bind det var för att lägga på mobilen så vi/jag använda oss av muskel istället för att använda lokal OOC i chatten och sedan blev jag/vi bannade.

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Det var ej en felaktig ban det var jag som gjorde fel i denna situation genom att prata halv OOC istället för att använda lokal OOC i chatten och då fick jag en konsekvens av en staff som gjorde helt rätt och jag har lärt mig att jag ej ska använda mig av muskel i voice chat för att jag syftar på något som är utanför karaktären.

Ifall du har blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. Jag har blivit bannad förut men jag tror inte att den står kvar i systemet men jag blev bannad för sunt förnuft och jag lärde mig av bannen att jag skulle tänka mer om konsekvenser t.ex. som konsekvens tänk som jag absolut inte hade i just den situationen.

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Det jag skulle kunna ha gjort annorlunda var att jag skulle ha använt mig av lokal OOC genom att använda knappen "T" och skriva det jag behöver hjälp med och få svar av den behöver hjälp av istället för att vi både skulle bli bannade/drabbade av detta straff.

Har du lärt dig någonting efter din ban? Jag har lärt mig att istället för att säga muskel eller något som är OOC så kommer jag att använda mig av lokal OOC som används genom att trycka på knappen "T" och skriva dina frågor du vill ha hjälp med t.ex. en bind som jag inte vet.

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? Ja, jag förstår att ni kommer att automatisk neka om jag frågar om ni kan läsa den.

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka