Nekad bagsout | Ban överklagan [L1nky]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

bagsout

Icke Medlem
Meddelanden
4
Reaction score
0
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561199088960894/

Ditt Hex-ID: 11000014346857e

Vad är din discord tagg? bagsout#5555

Vem var det som bannade dig? philip320

Hur lång tid var din ban? 5 dagar.

Var är du bannad? FiveM Servern

Vad står det som exakt anledning till din ban när du försöker komma in? Philip320's server: Du har blivit avstängd för: Lall, slår utan anledning ~Tuggummi. Återstår: 4 dagar 16 timmar 14 minuter Vill du överklaga din avstängning? Gör det på unive.se

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? för att jag sparka på någras motorcyklar och ville lalla runt med några kompisar och göra krig med folk.

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. jag sparkade på några motorcyklar för att göra ett rp bråk, för att jag och några kompisar trodde att de som ägde motorcyklarna skulle se så det skulle bli ett bråk mellan oss som ett ''gang war'' tänkte vi, plus jag tror att jag inte tänkte efter så mycket för att jag var med mina kompisar och ville lalla runt lite.

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. den var 90% rätt, fast jag har en anledning till att jag gjorde det.

Hur många tidigare avstängningar har du? 1

Ifall du hade blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. så min förra ban var bara 60 min så jag tänkte det som en inte- seriös ban, och tänkte inte riktigt mycket om det, men när högre det är tid på bans'en så tar man det lite mer seriöst. fast jag lärde lite från mina misstag och kommer inte göra det igen.

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? det finns inte riktigt på något annat sätt men att inte göra det än att inte göra det alls.

Har du lärt dig någonting efter din ban? att inte sparka på folks motorcyklar/bilar och inte försöka göra bråk med andra folk, även om det är för rp och inte jävlas med folk/göra bråk for ingen andledning.

Har du läst våra regler? Ja

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka