Accepterad babyfreaky | Polismyndigheten Ansökan [Oskar]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

babyfreaky

Icke Medlem
Meddelanden
80
Reaction score
5
Ange ditt födelsedatum: 19 Juni 2005

Vad heter du på discord? bart simpson#4286

Är du medlem? Ja

Hur många timmar har du på FiveM? 260tim

Hur aktiv kommer du att vara? jag kommer vara 0-6tim per dag!

Vad heter du? Joel Lofgren

Hur gammal är du? 23

Har du körkort? Ja

Är du simkunnig? Ja sorklart

Varför vill du bli polis? Jag vill bli polis för att jag har varit polis för typ 3v sen då mina roller försvan av felaktig ban!

Vad tycker du är det viktigaste inom polisyrket? Det jag tycker är viktigast med yrket är att man ska göra så alla medborgare känner sig trygga när man är i stan samt att vara snäll mot menniskor MM!

Vad vet du om yrket i helhet? jag vet en hel del om yrket då jag har jobbat som Polis för typ 1mån så jag var Assistent! jag har varit med på mycket olika Larm då jag har varit med i rån samt transporter MM Man ska vara snäll mot medborgaran Man ska Tänka På vålds trappan och sånt!

Har du några tidigare erfarenheter? Ja jag har tidigare erfarenheter då jag har varit polis för men jag har också jobbat på securitas och sjukvården då jag har jobbat mycket med polisen utanför Polis yrket!

Hur är du som person? Jag som person är snäll jag brukar följa lagaran samt blir it lätt arg då jag är en bra person!

Är det något vi bör veta om dig? Jag tänkte bara fråga om jag blir godkänd tänkte fråga om jag kunde få assistent 4 års!? då jag jobbadew med det!
MVH Joel

Vidare till intervju.
Vill se en förbättring på din rp nivå!
Lycka till!

MVH Polismyndigheten.

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka