babbendensnabbe | Ansökan till Staff

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Stödjer du den sökande?

• Stöd

• Inget stöd

Resultat kan endast visas efter röstning.
Meddelanden
17
Reaction score
1
Vad är ditt namn i verkligheten? Arvid

Ditt discordnamn: arw111

Ange ditt födelsedatum 1 Juli 2010

Varför ska just du bli staff? Jag vill hjälpa servern att bli en rolig plats för alla som vill rpa. Jag vill straffa de som inte kan betee sig och de som förstör för andras RP. Jag är lugn jag blir inte arg lätt och har en lugn ton. Jag kommer alltid att lyssna från båda motpartens sida och kommer aldrig att favorisera. Jag är väldigt aktiv och är inne nästan varje dag.

Vad tycker du inte fungerar på Unive? Jag tycker att det är för mycket folk som inte tar rpn seriöst och bara håller på att lalla och bryta regler. Alla blir nog glada ifall de försvinner.

Hur ska DU, tillsammans med övriga Staff Teamet lösa problemet som du nämnde ovan? Vi i staff teamet behöver vara mer konsekventa så att alla följer samma regler och ingen kommer undan. Vi måste också vara mer aktiva in-game och snabbt gå in när någon förstör RP för andra. Dessutom behöver vi vara tydligare med vad seriös RP betyder och sätta tydliga gränser för spelare som bryter mot reglerna flera gånger. Samtidigt är det viktigt att lyfta och uppmuntra bra RP så att rätt beteende blir det som syns mest på servern.

Hur agerar man professionellt i sin staff roll? Hur viktigt är det för dig att agera professionellt? Att vara professionell som staff betyder att vara rättvis, lugn och konsekvent. Man ska följa reglerna, inte låta känslor påverka och alltid behandla alla spelare lika. Det är också viktigt att lyssna på båda sidor innan man tar ett beslut och vara tydlig i sin kommunikation. För mig är det viktigt att agera professionellt eftersom det skapar förtroende för staff teamet och gör att spelarna känner att reglerna gäller för alla.

Hur ska du lägga upp ditt staff arbete med balans till ditt privata liv och din RP? Jag går i skolan på dagarna och tänker göra staff arbete på kvällen. Jag kommer balansera min Rp och Staff. Till exempel att jag rpar i 2 timmar och då gör jag 2 timmars staf arbete.

Hur länge har du spelat på Unive? Jag gick med 16 oktober 2025.

Har du tidigare erfarenheter som staff? Ja. De var här på Unive men jag gjorde ett väldigt stort fel. En av mina kompisar sa at jag skulle kolla på hans ban överklagan och jag trodde att jag hade rätten att göra det. Jag fick stå mitt kast. Nu vet jag att man inte får göra de och det kommer aldrig att hända igen. Ifall jag inte är säker på något så ska jag kolla upp det med någon först.

Vilka områden i staff teamet är du intresserad att jobba inom? RP, Support

Finns det något område utifrån de ovanstående som du inte är beredd att jobba inom? Egentligen inte.

Tillbaka