Nekad böna | Medlem ansökning [Darksiqe]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

böna

Icke Medlem
Meddelanden
75
Reaction score
7
Vad är ditt namn i verkligheten? Robert

Vad är ditt discord namn? 1bona14

Vad är ditt födelsedatum? 3 Maj 2009

Berätta om din karaktär. Pelle växte upp i en liten stad där han hade en bra och kärleksfull familj. Hans föräldrar var båda yrkesverksamma och lärde honom tidigt om ansvar, att följa sina drömmar och kämpa för det han vill ha. I skolan blev han snabbt intresserad av att bli polis och han hade ett starkt driv för det. När Pelle växte upp blev han polis och kom snabbt in i piketen, Nationella Insatsstyrkan och blev grymt bra på sitt jobb. Han var expert på vapen och kunde hantera både barn och hundar utan problem. Faktum är att han till och med blev chef för hundenheten på flera ställen och var riktigt sträng och bestämd med hur polisen skulle sköta sig. Han tog ingen skit och visste alltid vad som var rätt och fel. En gång blev Pelle attackerad under ett husrannsakan 2015 och fick en riktigt ful skada på halsen när en kille högg honom bakifrån med en kniv. Efter operationen blev det ett ärr som syntes tydligt, men det stoppade inte Pelle. Han tränade hårt och blev riktigt bra på att skjuta, särskilt med sin Glock 19 och sin G36 Heckler & Koch. Han gillade vapen, bilar och älskade att fånga skurkar. Under sin tid i Nationella Insatsstyrkan lyckades han stoppa 126 personer, och bara 10 kom undan när han var på jakt. Men efter ett tag började Pelle tappa intresset för polisjobbet. Han tröttnade på det och valde att säga upp sig. Sakta men säkert gled han in i den kriminella världen och började umgås med ett gäng. Hans rykte växte och folk började veta vem han var. Till slut blev hela poliskåren efter honom och han kunde inte stanna kvar i Sverige längre. Så han flydde till Spanien, där han skaffade en familj. Alla i Sverige trodde att han var död och han försvann från deras radar.

Vad kan du bidra med till serverns RP? Jag kommer att bidra med en seriös och rolig RP som kommer att göra folk på servern glada och motiverade att rpa mer. Jag har både bra och utvecklad RP som jag vill visa på Unive. Jag lallar aldrig, och jag hoppas att man inte gör det på Unive heller, då jag ser fram emot att spela på servern.

Vad innebär det att man kan ska spela för motpartens vinst i ett scenario? det innebär att det ska bli roligt för båda parterna t.ex om man gör ett person rån, (Man lootar sedan dödar) då blir det inte roligt för ena partern. ett till exempel om man skulle vara i ett scenario där snuten jagar mig och jag kanske kör in i något eller helt enkelt låter dom ta fast mig för att dom också ska få ha det roligt i scenariot. Det bästa är när det blir ett långt och välgjort scenario och framförallt ett scenario där regler följs och alla tycker det är roligt.

Har du läst och förstått serverns regler? Kan du ge exempel på några av dem? clogg - när an quitar i ett scenario. power gaming - man spelar endast för makt och pengar och sedan suntförnuft - suntförnuft är när man spelar med förnuft och inte som en idiot/lallare man ska alltid tänka ett steg framåt innan man gör olika handlingar samt att man ska rpa med en bra nivå där alla ska ha kul och alla ska vinna på ens egen rp.

Har du någon erfarenhet inom rollspel? ja jag har nog rollspelat i snart 1,5 år kanske 2.

Heter du samma på discord som på steam? Ja

Vill du berätta något mer om dig själv som du tror skulle vara relevant för din ansökan? jag är väldigt aktiv.

Nekad.
Anledning:
Loggsen visar att du är permanent bannad, vi är medvetna om att du kan spela utan att ens ha fått unban.
Överklaga här: https://www.unive.se/form/31/select
BanID: sbawvg
Bannad av: Roziii
Anledning: RDM, Emoteabuse, Tracers, Allday pack

Du får ansöka igen efter din ban överklagan blir accepterad. Lycka till nästa gång!

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka