Accepterad böna | Medlem ansökning (asregrd)

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

böna

Icke Medlem
Meddelanden
75
Reaction score
7
Vad är ditt namn i verkligheten? neo

Vad är ditt discord namn? 1bona14

Vad är ditt födelsedatum? 4 September 2008

Heter du samma på Discord som på Steam? Ja

Förnamn, efternamn och ålder på din karaktär: pelle idh, 25år

Hur skulle du beskriva din karaktärs personlighet i tre ord? smart, snäll och arg

Bakgrund och framtidsplaner för din karaktär: Pelle Idh är 25 år gammal och har varit anställd på Mekonomen i tre år i sin hemstad sedan han avslutade fordonsprogrammet och genomförde praktik hos en lokal bilverkstad innan han snabbare fick jobbet inom branschen där hans intresse för teknik har varit närvarande ända sedan barndomen då han hjälpte sin pappa att meka med familjen gamla Volvo. Pelle börjar på Mekonomen i rollen som ansvarig för reservdelar och har sedan flyttats upp till att vara kundansvarig och junior koordinator på verkstan. Han uppskattar arbetsrytmen och det social interaktionen på jobbet samt chansen att ständigt utvecklas genom att lära sig mer om modern bilteknik.

Vad kan du bidra med till serverns RP? ska försöka bidra med en seriös och underhållande rollspelshistoria som förhoppningsvis kommer att göra andra medlemmar i servern glada och inspirerade att rp:a mer aktivt tillsammans.Har både en bra rollspelsbakgrund och avancerad rollspelsupplevelse som jag ser fram emot att dela med mig av till gemenskapen på unive.Ser fram emot att spela på servern utan några slarvfel och hoppas att alla andra spelare också är lika engagerade och respektfulla mot varandra.

Vad innebär det att man kan/ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Det handlar om att skapa en underhållande upplevelse för alla involverade parterna exempelvis genom att skapa ett scenario där alla kan delta på ett positiv sätt utan att någon känner sig exkluderad eller missbelåten med utfallet av situationen.

Har du någon gång brutit mot reglerna? Om ja, vad hände och vad lärde du dig av det? ja t.ex power gaming, jag körde på ett berg med en låg bil sedan blev jag bannad för pg. Jag gjorde inte om det någon gång efter.

Spelar du eller är du en aktiv medlem på någon annan svensk RP-server förutom Unive? Nej

Kan du ge exempel på några av serverns regler? combatlog - loggar i scenario power gaming - spela realistisk och inte själviskt. fear rp - t.ex om man springer iväg eller kör iväg om någon riktar vapen mot en.

Vill du berätta något mer om dig själv som du tror skulle vara relevant för din ansökan? jag är aktiv.

Vidare till muntlig intervju, du har 72h på dig att ta din intervju innan den automatiskt nekas. Lycka till!

Godkänd efter muntlig intervju. Din testperiod på 10 dagar startar nu. Välkommen till Unive!

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka